http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日老闆派左賀年禮物比我地喇! 早前我同老闆講叫今年佢唔好再買樂家杏仁糖喇, 冇人鐘意食, 而且又咁貴, 不如轉下佢啦, 所以今年收到明冶嘅meltykiss, 而且仲有我鐘意食嘅朱古力曲奇!
見到咁多賀年禮物, 應該好開心自己唔使用錢買先係, 但係樣樣我都好鐘意食嘅, 又點唔係好想送比人!
咁咪可以留返比自己食囉[版主回覆01/30/2011 15:52:00]如果留番比自己食, 咁我就要嘥d錢去買過d嘢送禮喇!
咁鍾意食咪留返比自己囉,出面有啲做梗特價糖果賣嘛[版主回覆01/31/2011 10:23:00]個問題係, 我唔想自己攞錢出嚟買 @_@!
噓!!!咁唔好送囉....[版主回覆01/31/2011 14:17:00]唔送禮又唔得呀! 所以好煩!
你買啲$100三盒嘅咩咩物物送禮咪得囉[版主回覆01/31/2011 15:06:00]真係要計一計, 買乜嘢比乜人先!
咁咪可以留返比自己食囉
回覆刪除[版主回覆01/30/2011 15:52:00]如果留番比自己食, 咁我就要嘥d錢去買過d嘢送禮喇!
咁鍾意食咪留返比自己囉,出面有啲做梗特價糖果賣嘛
回覆刪除[版主回覆01/31/2011 10:23:00]個問題係, 我唔想自己攞錢出嚟買 @_@!
噓!!!咁唔好送囉....
回覆刪除[版主回覆01/31/2011 14:17:00]唔送禮又唔得呀! 所以好煩!
你買啲$100三盒嘅咩咩物物送禮咪得囉
回覆刪除[版主回覆01/31/2011 15:06:00]真係要計一計, 買乜嘢比乜人先!