http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咩叉嚟架, 咁易斷嘅?佢就唔死都冇用架喇, 好喇, 以後都唔駛煩喇![版主回覆01/25/2011 23:01:00]兜左佢走, 真係成個人都舒服晒~
你個同事唔係話係屋企都幫手做公司嘢咩?佢無幫到你呀?[版主回覆01/25/2011 23:02:00]佢點幫到手呀, 又唔係叫佢做嗰D嘢可以即刻做比我, 佢屋企部腦又冇REGISTER 到船公司, 佢可來可以幫到手呀!
咁佢即係無做過公司嘢囉[版主回覆01/26/2011 14:19:00]of course 冇啦!
咩叉嚟架, 咁易斷嘅?佢就唔死都冇用架喇, 好喇, 以後都唔駛煩喇!
回覆刪除[版主回覆01/25/2011 23:01:00]兜左佢走, 真係成個人都舒服晒~
你個同事唔係話係屋企都幫手做公司嘢咩?佢無幫到你呀?
回覆刪除[版主回覆01/25/2011 23:02:00]佢點幫到手呀, 又唔係叫佢做嗰D嘢可以即刻做比我, 佢屋企部腦又冇REGISTER 到船公司, 佢可來可以幫到手呀!
咁佢即係無做過公司嘢囉
回覆刪除[版主回覆01/26/2011 14:19:00]of course 冇啦!