2011年1月19日 星期三

做死我喇!

今日終於都兜九左個工人走喇, 真係還得神落, 因為我覺得佢係到越耐就越危險, 因為有乜奶油佢連隻叉D齒段左又唔知, 仲要比住滕滕食都仲懵成成先得架! 好彩滕滕冇食到支段齒落肚咋!

 

等滕滕瞓左, 做公司嘢做到而家! 做死我喇, D客唔到最尾都唔落單, 仲要專係我唔番工嗰時先嚟攪嘢, 都痴線架!!!

 

聽晚個新工人到, 希望正常D啦!

3 則留言:

  1. 咩叉嚟架, 咁易斷嘅?佢就唔死都冇用架喇, 好喇, 以後都唔駛煩喇!
    [版主回覆01/25/2011 23:01:00]兜左佢走, 真係成個人都舒服晒~

    回覆刪除
  2. 你個同事唔係話係屋企都幫手做公司嘢咩?佢無幫到你呀?
    [版主回覆01/25/2011 23:02:00]佢點幫到手呀, 又唔係叫佢做嗰D嘢可以即刻做比我, 佢屋企部腦又冇REGISTER 到船公司, 佢可來可以幫到手呀!

    回覆刪除
  3. 咁佢即係無做過公司嘢囉
    [版主回覆01/26/2011 14:19:00]of course 冇啦!

    回覆刪除