2011年1月18日 星期二

Celebration~~~!!!!!!

聽日就兜個死日工人走喇, 真係好開心! 就算好似之前嗰個咁借財仔, 我都冇咁憎佢, 而家呢個, 就真係日日都反爆眼!


好似尋日咁, 我叫佢比蘋果滕滕食, 佢居然尤得滕滕揸住隻膠叉係到走, 仲要比我見到隻膠叉D齒段左一支! 見到咁, 我第日時間喝停滕滕, 問個工人知唔知啦, 一陣滕滕食左落肚點算呀!!! 同個工人講, 佢居然仲懵下懵下, 去搵嗰支段齒! 你話死唔死吖, 我唔講佢都唔知, 一陣真係食左落肚, 我就真係死比你睇!


忍埋聽日, 叫佢抺埋D窗, 我就送佢一程架喇!!!


2 則留言:

  1. 等我仲諗定一大堆無聊嘢比佢做添
    [版主回覆01/19/2011 14:15:00]都冇咩可以比佢做喇, 要做都做晒啦! 因為我唔係屋企, 我唔可以只係叫佢顧住做家務唔睇住滕滕架嘛! 今日就可以!

    回覆刪除
  2. 乜野膠叉咁危險呀?以後都唔好用呢隻牌子喇!!
    [版主回覆01/24/2011 23:24:00] 係飛機攞嗰D膠叉嚟架! 但係我估唔到個工人咁都唔知囉~!

    回覆刪除