http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個豬仔~! 係唔係個個小朋友去到呢個歲數, 都一定係咁曵架!
而家見到樣樣嘢都要攪, 攪, 攪!
9點半飲奶, 10點都仲未瞓係到叫緊, 成10點半先瞓著, 仲要係不停咁講: close your eyes, close your eyes, close your eyes, close your eyes!!!
食飯, 唔知仲乜呢排正餐唔係餐餐清, 有時只係大半碗就唔肯食, 但係我地d飯呢, 就her 住要食埋一份!
希望到3月中可以比佢讀到幼兒班啦, 唔使成日係屋企攪攪震, 冇幫襯!
其實你點解唔送佢上playgroup嘅?[版主回覆01/09/2011 16:31:00]已經開放上喇, 不過D PLAYGROUP其實只係比佢地玩下架咋, 如果好似滕滕咁不受控制, D MISS係唔會理架, 因為佢地只會以大局為重, 唔同番學咁!
trouble 2嗎, 個個都係咁喇!仲有排trouble呀~反正你對眼都反爆咗, 唔爭在喇!!![版主回覆01/09/2011 16:33:00]係囉, 我知仲有排曵呀! 不過我對住滕滕唔會反爆眼囉, 因為佢都係識D唔識D先咁啫! 我對眼雖然反爆, 係但我都想好番架嘛 !
起碼比佢接觸下其他小朋友嘛[版主回覆01/10/2011 09:48:00]佢有, 佢耐唔耐就見下兩個表姐架喇!
都唔係同齡,小表姐一定就晒滕滕啦[版主回覆01/11/2011 22:50:00]唔係呀, 係大表姐好就滕滕先啱呀!
你諗住比滕滕做插班生? 我其實之前都諗過比臭豬做插班生,但後尾費事返咗幾個月學又放暑假,所以最後打消咗![版主回覆01/15/2011 23:31:00]因為我表姐講過, 有D學校想搵錢, 如果我地肯越快比佢地番學, 就越大機會收, 所以如果我咪唯有插囉!
其實你點解唔送佢上playgroup嘅?
回覆刪除[版主回覆01/09/2011 16:31:00]已經開放上喇, 不過D PLAYGROUP其實只係比佢地玩下架咋, 如果好似滕滕咁不受控制, D MISS係唔會理架, 因為佢地只會以大局為重, 唔同番學咁!
trouble 2嗎, 個個都係咁喇!仲有排trouble呀~反正你對眼都反爆咗, 唔爭在喇!!!
回覆刪除[版主回覆01/09/2011 16:33:00]係囉, 我知仲有排曵呀! 不過我對住滕滕唔會反爆眼囉, 因為佢都係識D唔識D先咁啫!
我對眼雖然反爆, 係但我都想好番架嘛 !
起碼比佢接觸下其他小朋友嘛
回覆刪除[版主回覆01/10/2011 09:48:00]佢有, 佢耐唔耐就見下兩個表姐架喇!
都唔係同齡,小表姐一定就晒滕滕啦
回覆刪除[版主回覆01/11/2011 22:50:00]唔係呀, 係大表姐好就滕滕先啱呀!
你諗住比滕滕做插班生? 我其實之前都諗過比臭豬做插班生,但後尾費事返咗幾個月學又放暑假,所以最後打消咗!
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:31:00]因為我表姐講過, 有D學校想搵錢, 如果我地肯越快比佢地番學, 就越大機會收, 所以如果我咪唯有插囉!