2011年1月7日 星期五

痴孖筋!

我真係頂佢唔順!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


係佢我係BLOG到識, 佢份人真係好一個迷, 佢同我講左好多關於佢自己嘅嘢, 起初都冇諗住佢咁Q煩, 但係識落左, 我真係估唔到佢煩得咁緊要!


早排心情唔好, 又比個工人煩到而家, 所以一見到佢打嚟, 我都冇心情聽佢電話, 因為佢嚟講去, 又係講佢老公D嘢! 佢老公係一個極到嘅衰男人, 衰到連男人都唔係, 我已經講左好多道理過佢聽, 不過佢份人又冇腦又唔去諗, 同佢講嚟講去都係運個吉, 所以我都唔係好想再理佢, 因為衰D講句, 佢都係自己"中"個頭埋去攞嚟賤!


我明白點解佢一個朋友都冇, 因為佢真係好煩, 份人又唔識做, 每當我唔得閑嗰時, 佢仲好唔識趣咁係咁搵我, 仲要同人講我唔聽佢電話!


原本我都冇諗住唔覆佢, 不過佢D攞命電話真係煩到你唔想打番比佢! 我都唔明佢已經係單拖湊住個仔, 應該好唔得閑先係, 但係佢都仲係不停咁打比人! 大佬, 我要番工, 佢唔使, 咁打過一次嚟我冇聽, 就已經可能我係唔得閑啦, 咁仲咩仲要不停咁打嚟先! 成日同人講, 我又唔聽佢電話! 人地都頂佢唔順, 叫佢放過我呀! 呢句"你放過佢啦", 咁都唔明??? 唔係卦!!!


我就係咁, 你越係打嚟, 我就越係唔聽, 你越係咁死煩, 我就越討厭你!


算啦, 見咁耐都冇覆電話比佢, 咪係FB到同佢講左一句: "亞仔大個左好多!" 之後佢就話好耐冇見我! 冇見我? 我連我自己D朋友都冇見啦, 更何況你? 跟住佢仲要話唔得喎, 一定要我搵個時間約出嚟喎!


天啊! 你冇嘢吓嘛!!! 你做人有冇咁唔知醜呀!!! 有人已經同左你講我比個工人煩到死咁济, 而家我都襯口同你講我好唔得閑啦!!! 請問你何得何能一定要我見一見你呀!


FINALLY, 我真係頂你唔順, 我已經DELET 左你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


4 則留言:

  1. 你咁寃氣架~~~佢得你一個朋友咋?
    [版主回覆01/09/2011 16:22:00]佢成日都講佢有邊個邊個朋友幫佢乜乜乜, 幫佢物物物, 但係去到緊要關頭, 我又唔見有人出手幫佢喎!
    我地都係係BLOG到識, 見過兩三次面, 熟就唔係好熟, 就係唔係好熟佢都煩到我爆!!! 我諗佢D朋友都唔係好頂得佢順!

    回覆刪除
  2. 係佢自己攞嚟, 與人無尤~
    [版主回覆01/09/2011 16:22:00]所以佢番工嗰時, 一個同佢傾得埋嘅同事都冇就係咁解囉!
     

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年1月8日 中午12:22

    你係咪講緊小b媽呀?
    你打晒出來,如果佢上blog係咪唔會睇到?因為你delet咗佢,所以睇唔到呀?
    嘩!佢真係煩到你叫救命喎!你咁講!我都驚驚地,怕會好似你咁樣揾我呀!其實我以前都有一個男性同一個女性的朋友又係好似佢咁樣,最後我要改電話來避開佢哋呀!佢哋三間半夜都打來,一早又打來,有事無事又打...........我都真係人都癲呀,跟住老公一定要我改電話!
     
    我同佢講嘢的時候我都幾串架!可能佢覺得我唔好,所以佢唔敢煩我架!其實一個人照顧小朋友,應該好唔得閒,好似我咁,要依家先上得網!不過我覺得佢係無全心全意照顧小b仔囉!佢買好多食物比小b仔食都係完成的,好少係佢自己整的,如果係我一日囝囝幾餐都係我煮,真係少啲時間都做唔完呀!所以咪唯有犠牲自己的睡眠時間囉!
    本來我都想打電話向你拜個年,但係又係忙照顧囝囝,搞到無時間打,當有時間的時候又怕你忙,所以無打呀,sorry呀!
     
    新的一年,祝你事事順竟,身體健康,心想事成,升職加薪...........新年快樂!
     
     
     
    [版主回覆01/09/2011 16:30:00]新年快樂呀!!!! 唔使咁介意打唔打電話啦, 因為大家都明白湊仔好忙吖嘛, 只係佢一個唔知點解咁得閑成日煩住人啫!\
    我係講佢呀, 不過佢睇唔到, 因為我已經張佢變成普通BLOG友!
    我都已經明刀明槍咁同佢講我唔得閑理佢架啦, 但係佢仍然係痴九左線咁話一定要見我喎, 簡直比佢吹爆啦!
    佢其實都冇咩愛心, 並唔係佢所講嘅咁有愛心接D狗狗番嚟養咁囉! 就算個仆街死佬唔理佢地, 佢就更應該好好照顧個仔啦, 唔係連買張百幾蚊嘅床比個仔都唔捨得, 自己就係咁SEND SMS就捨得!
    我上次都已經好唔客氣話佢留番D錢比個仔用好過啦, 成日係咁SEND SMS 嘥晒D錢! 跟住佢仲要SEND多個嚟話因為好卦住我喎! 佢都冇得救, 我真係唔想再睬佢!!!

    回覆刪除
  4. 呢個世界就有呢d 人, 我個friend都係咁架....叫佢唔好同o個個女仔拍拖, 講晒佢d 唔好, 都要去死...唔通我可以阻到咩...
    算吧啦...呢d 人唔識好過
    [版主回覆01/10/2011 09:45:00]係呀, 真係唔通佢要去死唔比佢去咩!
    我d fd個我今次攞屎上身呀!

    回覆刪除