尋日老豆同亞媽入嚟食飯, 所以中午我打比老豆, 叫佢係屋企樓下士多幫我買腸仔!
我冇諗過, 老豆同我掃晒士多D腸仔囉! 痴左線咩!!!
老豆變左! 因為之前嬲左亞媽, 所以佢係咁同我傾計, 想我唔好再嬲亞媽, 言語間佢好直接同我講, 你對老豆咁我唔怪你, 因為我以為真係衰, 但係呢個係亞媽, 唯一嘅亞媽, 你咁對佢就唔啱!
老豆好似變左, 佢承認佢自己以前大皮氣, 又橫蠻唔講道理, 所以而家我地咁對佢, 佢都唔會有怨言, 但係比著以前, 佢唔掉"難"晒成屋嘢先出奇!
如果老豆早廿年好似而家咁, 咁就幾好呢~!
廿年之後變好都唔遲吖,起碼爸爸唔係變本加厲嘛~~~
回覆刪除[版主回覆01/04/2011 22:11:00]冇唔止廿歲, 所以唔係廿年! 我有生以嚟, 佢都係黑人憎, 只係呢一年兩年先開始變咋!
有排食囉~下次熙熙嚟幫拖呀!!
回覆刪除[版主回覆01/05/2011 09:38:00]好呀, 我留番比熙熙吓, 等佢好番就有得食喇!
咁都好過唔變吖)))
回覆刪除[版主回覆01/05/2011 09:40:00]嗰日老豆佢自己都有講呀, 有變好過冇變! 我仲串佢, 如果想人地話佢好, 只有佢瓜左老襯先有人會話佢好, 就好似司徒華咁...........
人老左冇左d 火
回覆刪除[版主回覆01/05/2011 22:43:00]都係呀!
熙熙: 多謝EE
回覆刪除[版主回覆01/06/2011 15:38:00](Empty)
woo ... 原來你都係霹靂大肉腸嘅粉絲
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:33:00]呢隻都唔係大嗰隻, 係幼架!
老人家年紀大咗,的而且確可愛好多! 我老豆以前後生嗰陣都好 cool 架,佢一放假我哋四兄弟姊妹就會好乖;費事激親佢捱鬧! 家下唔係嘞!成日响到講埋啲唔好笑嘅笑話!
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:34:00]如果亞媽都係咁就好呢, 因為我亞媽越老就越頑固, 仲要攪到個個反晒眼!