2011年1月17日 星期一

請投我一票!

唔知點解, 真係睇到我眼火爆!!! 尋日老闆番嚟, 見到支光管壞左就去左換, 個仆街會計就好快咁出左去, 揸住支光管企左係老闆隔嚟, 預備第比佢換! 一睇到唔知點解我又好興, 因為我次次換光管, 佢都當睇唔到, 冇一次嚟幫下手! 亞媽係公司做PART TIME, 一輪就攞D隔塵網出嚟洗, 個仆街會計都係冇一次幫手, 仲要每次都同亞媽講佢佢邊到痛,邊到痛, 次次都有一個地方痛!


老闆男人一個, 使唔撚使你第支光管比佢呀? 你唔撚做一個接住老闆嘅動作怕佢跌落嚟? 咁你可以接住佢啦苯!!! 我亞媽成60歲人, 雖則佢染左頭黑髮好似好後生咁, 段估你唔好同我講佢似細個你呀???


我真係好想, 好想 & 好想, 過年連利是都唔封比個仆街會計!  不過家姐話我會好過份, 老公話我會好過份, 不過, 亞媽就話我唔鐘意咪唔好封比佢囉, 亞妹就話如果你真係咁憎佢, 想另自己開心D, 唔封就唔封!


唔封比佢, 乜好CHEAP咩??? 我真係覺得唔封比佢, 唔係好CHEAP囉! 因為我既然咁憎佢, 唔通10蚊都要比佢執藥? 佢已經成撚日係公司煲埋D成日藥攪到公司好嗅, 仲要比多10蚊佢執多一劑? 唔係呀化???


3 則留言:

  1. 唓!!!我睇個標題,仲以為滕滕參加啲咩比賽添 唔鍾意比咪唔好比囉,反正你又唔同佢食飯,又黑佢面喇,不過呢,如果撞正佢咁樣擦老闆鞋,我一定會寸佢 : 嘩!!!乜我地平時換光管都唔見你幫手呀,博加人工呀?擦鞋精。
    [版主回覆01/19/2011 14:16:00]我就連同佢對望都唔想呀! 等遲D個同事番番工, 我就會係對話當中日日暗串佢架喇!

    回覆刪除
  2. 唔係叫你同佢對話,係不經意地,似有意無意,係老闆面前寸佢,講完即刻行開,唔好比機會佢駁返你...
    [版主回覆01/19/2011 15:01:00]我唔會係老闆面前串佢, 因為老闆已經知我憎佢, 如果我仲係老闆面前咁講, 老闆會話我小器!
    遲D食團年飯, 我就會睇下點!

    回覆刪除
  3. 唔鍾意佢就緊係唔駛俾佢啦! 係人新年都唔想見到鬼啦! 見到佢仲要即刻講大吉利事添呀, 快D閃好過啦, 你仲諗住遞封利事俾佢喎!
    [版主回覆02/04/2011 12:43:00]所以我都決定左唔會比佢! 真係唔想見到鬼!

    回覆刪除