星期二好凍, 朝早都係得6、7度, 所以星期一晚我就教個工人用個暖奶器, 不過只係講加上唔多over 上面個250ml個指引, 講左6、7次都唔撚明, 我都已經扯火! 老公叫個工人take notes, 我就即刻話寫乜吖, 寫左佢都係唔記得架啦, 佢第一日嚟呢到, 所有嘢我都要佢寫抵晒架喇, 咪又係乜7都唔記得!!! 所以縱使講得清清楚楚個暖奶器係點用, 亦都叫佢講番出嚟比我知, 但係星期二我一起身, 我都係同個工人講, 叫佢都係唔好用喇, 因為就算答我左係識, 都講到出嚟, 但係你都係唔掂, 因為你咁蠢!!!
星期一晚, 個房開左暖爐, 較去 "low" 就成間房暖晒, 又唔會好熱, 所以星期二朝早我就同個工人講叫係滕滕瞓晏覺嗰時較"low", 咁就算滕滕踢被都唔怕冷襯! 好彩老公星期二嗰日係off, 因為老公尋晚同我講, 個工人張個暖風機貼住張bb床嚟放, 仲要張個風口吹死, 吹住滕滕! 老公見到咁, 就即刻小佢啦, 個暖風機同張床咁近, 如果滕滕起左身係到攪個暖風機幾危險呀, 而且個暖風機使唔使吹死滕滕呀, 好乾好熱架嘛!!!
尋晚老公同我講完, 我今朝起身都忍唔住又小個工人!
我: 你仲咩嗰日張個heater 放係軒軒張床, 仲要貼住嚟放呀, 如果軒軒起左身攪個heater, 你知唔知好危險架???
工人: 我知!
我: 你知好危險你都仲放咁近係張床隔離?
工人: 我知嘅! 不過先生叫我關左佢!
我: 你究竟知唔知點解先生叫你熄左佢呀, 軒軒起身可以掂到個heater 架, 你知唔知好危險架!
工人: 我知!
我: 你知! 咁你答我點解你知你都仲要咁樣放到咁近張床??? 我要你而家即刻答我!!!
工人: 其實我想開, 不過先生叫我熄左佢!
我: 仲有, 你有乜理由張個heater 吹住軒軒架, 咁樣吹法, 佢好熱好辛苦同好乾架嘛! 你有冇用腦架!!! 你好答我究竟點解你知都仲要咁做!
工人: 我張個heater放係房, 係軒軒瞓覺時想開嘅, 不過先生叫我熄左佢囉!
我講左咁耐, 個工人原來跟本唔明白我地鬧佢乜, 蠢到連隻豬都醒過佢, 好, 就算蠢都好, 但係張個heater 吹死住滕滕, 呢樣嘢有幾蠢都諗到啦! 佢生存係呢個世界上, 簡直係污染!!!
挑那星,佢都唔撚知自己做梗乜,又點7知你鬧佢咩啫,真係上天保佑你老公個日係屋企咋,有咩意外,真係唔知點呀...
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:42:00]日日都火撚滾呀, 有咩辦法唔瘦吖!
唉!佢連太太炳佢乜都唔知!真係攞你命三千
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:42:00]我日日都反爆眼呀!
噫!!!你講呢個point係優點喎
回覆刪除[版主回覆01/19/2011 00:28:00]唯一一樣真係要多謝佢啦, 幫我減肥!