2011年1月12日 星期三

真係吹乸爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日一共叫左4次個仆街工人落街, 次次都叫佢係樓下百佳買包幼鹽番嚟!


4點一次, 5點一次, 我番到屋企, 叫佢8點落一次, 9點再落多一次!


我番到時嗰時:


我: 點呀, 好唔好玩呀?


工人: (好無奈咁)..........


我: 乜唔係好好玩咩!


工人: 唔好玩呀!


我: 聽日需唔需要比你落多一日去買嘢呀?


工人: 唔需要喇!


我: 真係? 咁你而家再同我落去買多包鹽啦! (嗰時係8點)


工人: 好呀!


我: 一陣九點你再同我去買多次呀!


個工人出門口嗰時, 仲笑住咁同滕滕講bye bye, 我又出去喇!


~~~~~~~~~~


我: (9點鐘)你而家再落去買鹽!


工人: 哦! 好呀!


跟住個工人又笑住嚟同滕滕講bye bye!


過左一陣, 個工人番上嚟喇, 不過除左買左包鹽, 佢仲買左提子, 腸仔同埋有d嘢食!


我一見到, 我就話: 嘩! 唔怪得咁開心可以落去啦! 原來你去shopping!


工人: 唔係! 我只不過買小小嘢啫!


我: 唔係?! 你都早有預備啦, 已經袋定錢係身, 預備再去shopping 喇!


工人: 唔係! 我只係買小小嘢啫!


我: 都仲話唔係喎! 唔怪得先生同我講, 佢話覺得你覺得好似好得意咁啦!


都唔知乜撚嘢人嚟架! 係人係鬼落去咁多次街, 仲要天寒地凍, 個死人樣都仲要笑笑口, 都痴九線, 原來就係因為佢想買嘢!!!


7 則留言:

  1. 你咁樣咪益咗佢囉,叫佢去抺窗,抺抽氣扇,抽油煙機仲好啦
    [版主回覆01/13/2011 10:47:00]已經叫左喇, 因為我要係佢死期前清潔晒所有嘢先!

    回覆刪除
  2. 咁叫佢搬搬抬抬啦
    [版主回覆01/13/2011 12:53:00]我冇乜嘢叫佢搬喎..........不過, 我諗住叫佢抺多次廁所同廚房!

    回覆刪除
  3. 你叫佢將組合櫃所有嘢搬出黎,逐一逐一抺乾淨,之後再放返原位。 再唔係,你呢幾日全部要佢用手洗衫,唔可以放入機洗。
    [版主回覆01/14/2011 14:11:00]如果叫佢張柜裏面d嘢攞出嚟抺, 一定要我係到先得囉, 因為滕滕會攪架!
    見你咁講, 我就叫佢聽日同我張鞋柜裏面d鞋盒攞晒出嚟抺!

    回覆刪除
  4. 睇到眼火爆, 你都仲頂得住, 真係服咗你.
    [版主回覆01/15/2011 23:55:00]我頂唔住都要頂啦, 邊有人同我睇住滕滕啫!
    我D大假已經攞到2014年喇, 我都想唔理3721即係唔番工PANG佢走呀, 不過費事攞假攞到咁過份咋, 因為PANG佢走嗰時, 我又要再攞兩三日喇!

    回覆刪除
  5. 叫佢連鞋底都抺埋啦
    [版主回覆01/15/2011 23:56:00]鞋底? 都好喎! 不過太污糟, 我怕佢越抺越污糟喎, 因為佢都撚識咩係污糟!

    回覆刪除
  6. 總之要佢做啲唔等洗嘅嘢,唔好再叫佢落街咁益佢喇...
    [版主回覆01/19/2011 00:21:00]已經冇乜唔等洗嘅嘢要做喇 @_@
     

    回覆刪除
  7. 啫係妳最初係想老點佢.
    點知. 佢被人老點完都咁開心? (仲要天寒地凍............. )
    [版主回覆01/19/2011 00:23:00]佢個樣真係仲係憘皮笑臉架!!!

    回覆刪除