2011年1月19日 星期三

好想喊呀!

真係發瘟! 公司好多嘢做, D客D嘢, 個個都好趕, 樣樣都好趕, 仲要一次過落幾隻柜, 又要落BKG, 又要對提單, 又要整文件比D客CHECK! 今日仲要番一番公司整D文件寄UPS比佢! 好彩老公車我番去, 佢可以順便去整車, 如果唔係, 來來回回又半日喇!

 

今日搵左亞媽入嚟同我頂住3個鐘比我番一番公司, 不過番到嚟屋企, 又要整公司嘢, 又要教個工人整嘢, 人都癲呀!!! 我係到大叫話好忙好辛苦, 就嚟做到我死, 亞媽居然話我, 更係啦, 你D嘢堆埋幾日先嚟做!  去到呢一刻, 我FEEL到辛災樂禍囉! 亞媽不嬲都唔識講嘢我知道, 不過我都忍唔住出聲叫佢, 不如你一係唔好講嘢啦, 一講就得罪人, 我做嘢做到半夜三更你唔知, 就唔好講埋呢D嘢, 人地已經忙到就嚟死, 仲要話我D嘢幾日唔做就更係咁!

 

唉~ 我真係錯左, 早知星期六先嚟抄個工人, 等個同事星期一開始番工, 咁跟住我先放星期一, 二, 三, 咁我就唔使做到就嚟死啦!

2 則留言:

  1. 無下次架喇,希望個新工人幫到你~~~
    [版主回覆01/25/2011 23:03:00]呢個做嘢有條理, 所以起碼一定好過上一個囉!

    回覆刪除
  2. 咁就好喇...
    [版主回覆01/26/2011 14:20:00](Empty)

    回覆刪除