2011年1月9日 星期日

咀咀咀~

滕滕而家好可愛, 每逢夜晚我同佢瞓, 我都會咀佢幾啖, 而佢呢, 佢又會回敬我幾啖, 佢咀完我個表情, 往往都係錫完嗰下個咀係唔合埋, 要隔一兩秘先合咀!


我 feel 到滕滕已經知道呢d係愛嘅表現喇, 所以而家我地日日瞓覺時都會咀咀咀!


3 則留言:

  1. 好sweet呀
    [版主回覆01/11/2011 22:39:00]又真係幾SWEET 嘅!

    回覆刪除
  2. 你就好喇, 熙熙好行架, 當交功課咁><
    [版主回覆01/13/2011 09:57:00]咁滕滕都有交行貨嘅時候嘅! 尤其係佢唔得閑嗰時我都要佢錫, 佢就行過行長!

    回覆刪除
  3. sweet !佢哋唔曳嗰陣真係好可愛架
    [版主回覆01/15/2011 23:29:00]佢地唔曵嗰時, 真係想錫爆佢地啦!

    回覆刪除