http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
一見到, 我跟本就唔捨得放手!
係一本2011年嘅記事簿! 原本已經叫左家姐幫我問個保險agent 攞 diary, 因為我嗰個已經退左休, 而舊年嗰本都係老闆比, 所以今年真係要問人有冇!
點不知今日幫老闆去文具鋪買嘢, 比我發現左呢本記事簿! 唔知點解我對白色/米色格仔情有獨鍾, 因為我之前之前嘅電話套又係白色格仔, 而家張sofa 又係米色格仔!
今日番到嚟屋企再望多兩眼, 發現點解同張sofa 咁似嘅??? 好似有小小後悔, 應該撰黑色格, 因為白色好快污糟........
原來你唔只鍾意紫色嘅[版主回覆01/07/2011 17:09:00]唔係架, 如果佢有紫色, 我一定唔會撰呢隻色囉!
哈哈哈,紫怪,哈哈哈[版主回覆01/09/2011 16:34:00]係呀! 如果我第日死左, 我都希望我副官財都係紫色就好喇!
我只係諗到,靈堂佈置要係紫色咋...[版主回覆01/10/2011 09:49:00]都唔使講架喇
原來你唔只鍾意紫色嘅
回覆刪除[版主回覆01/07/2011 17:09:00]唔係架, 如果佢有紫色, 我一定唔會撰呢隻色囉!
哈哈哈,紫怪,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆01/09/2011 16:34:00]係呀! 如果我第日死左, 我都希望我副官財都係紫色就好喇!
我只係諗到,靈堂佈置要係紫色咋...
回覆刪除[版主回覆01/10/2011 09:49:00]都唔使講架喇