2011年1月30日 星期日

戒夜奶!

到今時今日, 我都未想要滕滕戒夜奶!

6 則留言:

  1. 滕滕未戒咩?
    [版主回覆01/31/2011 10:13:00]其實呢篇blog, 我delay 完又 delay, 終於尋晚都出左嚟, 因為我仲未打完架  !
    係呀, 我仲未同滕滕戒呀, 因為我唔係好想! 想比佢食多餐囉, 再加上佢早嗰輪食嘢唔係咁多, 所以我就更加唔想同佢戒住!

    回覆刪除
  2. 咁咪唔好戒囉...
    [版主回覆01/31/2011 10:14:00]其實呢篇blog, 我delay 完又 delay, 終於尋晚都出左嚟, 因為我仲未打完架  !
    未戒未戒, 所以今時今日都仲飲緊囉!

    回覆刪除
  3. 我都好似3歲至戒到奶
    [版主回覆01/31/2011 14:19:00]我都聽講過個個唔同, 有d兩歲幾就開始自己戒, 有d就成五六歲!
    不過我想滕滕飲耐d, 如果平時唔夠營養, 飲奶都可以補番數!

    回覆刪除
  4. 我打算一直俾到6歲, 除非飲住介唔到夜片喇~
    [版主回覆02/01/2011 17:09:00]有時d嘢好難講, 一陣唔係我唔想比佢飲, 可能遲d係佢唔想飲!

    回覆刪除
  5. 村姑 C 9 仔 *.*2011年2月9日 晚上8:42

    餐夜奶幾點食 ga? 
    我個仔差唔多 17個月, last 個餐奶 8:00pm, 瞓到 7:00am。
    我都唔記得佢幾時戒夜奶, 好似 1yr 左右掛。但係有 d BB, 個幾兩個月就戒 la *.*
     
    [版主回覆02/10/2011 18:23:00]佢半夜嗰餐戒左好耐喇, 我只係諗緊幾時同佢戒夜晚九點幾嗰餐啫~
    因為健康院姑娘話兩歲就戒剩一餐奶, 最好就係夜晚嗰餐, 因為可以慢慢同佢戒埋片片喎!

    回覆刪除
  6. 村姑 C 9 仔 *.*2011年2月10日 清晨5:55

    明白晒! 我個仔未夠 18 個月, 未返健康院見姑娘唔知 tim, 真係大鄉里 ~ 原來兩歲就戒剩一餐奶 ga ~ 不過好多 bb 要食住奶至瞓到 (例如我個仔), 佢依家仲食緊 3餐奶, 3餐粥/糊仔, 要戒奶好難 lu。而且聽好多人講食奶好營養兼醒 d, 我諗我都唔會幫佢戒。
    [版主回覆02/10/2011 22:37:00]其實好多BB都渴奶架啦, 姑娘話兩歲要戒剩一餐我都抓爆頭!
    同埋我都覺得飲多一陣奶好似好D, 如果平日食唔夠, 就係支奶都補番吖嘛!

    回覆刪除