我仲要忍, 忍到下個星期四五, 就可以 pand 九個工人走!!!!!
做左咁耐, 日日都要比我鬧, 我都唔7知佢究竟係唔係好想走!
尋日放半日去同滕滕interview, interview完就去買餸, 個仆街工人打嚟話冇豬肉, 我個心就諗, 佢好似醒左喎, 知道我地去買餸就打嚟話冇豬肉叫我地買埋!
不過, 今朝個仆街工人同我講, 就嚟冇菜同已經冇晒蕃茄!
佢老味!!! 真係火都嚟撚埋!!! 尋日明知我地去買餸都打嚟話冇豬肉啦, 仲乜九嘢唔叫我地買埋蕃茄同菜呀! 我當堂問佢係唔係覺得好好玩! 佢話佢去街市買喎, 街市佢又唔知係邊, 買乜撚嘢呀!!! 佢話係樓下百街買, 但係樓下冇我想買嗰d蕃茄呢! 所以我同佢講, 叫佢出荃灣買, 因為屯門冇!
條仆街工人仲蠢撚到話好遠, 問我係唔係一定係荃灣先可以買到! 唔係去荃灣買, 你識係屯門買咩!!!
等老公醒左, 我就叫老公叫個豬兜工人同我落樓下百佳買3包幼鹽,分3次落去!
等佢咁撚過引, 小極佢都係咁, 明知我地去買餸都唔出聲!!! 正仆!!!!
叫佢去死喇...人都唔係呀佢!!!
回覆刪除[版主回覆01/13/2011 09:40:00]佢唔係, 跟本係一隻豬! 與此同時, 你要睇埋下篇blog!
咁咪益咗佢可以出街囉?
回覆刪除[版主回覆01/13/2011 09:41:00]叫左啦, 仲出左4次潻, 不過.........你得閑睇埋下篇blog, 真係比佢吹到爆!
死期好快到,再忍一忍添啦...
回覆刪除[版主回覆01/13/2011 09:42:00]都要忍架啦, 不過睇到佢後面, 我就憎佢前面, 睇唔到佢不過見到佢d嘢, 我都係好憎佢!
吓!!!見到佢啲嘢都憎?咁你睇CAM,返到屋企咪嬲爆?放開啲,你不斷諗下佢就快走喇,咁個人就會開心啲囉...
回覆刪除[版主回覆01/13/2011 10:04:00]我日日係個cam到見到佢都唔想架, 我仲要日日聽住佢唱埋d走音歌, 簡直係人都癲, 成個人都瘋九左喇!
不如你叫佢唔好唱啦~~~
回覆刪除[版主回覆01/13/2011 10:25:00]我好想!!!! 不過叫佢收口, 好似過份左d!
你睇埋下一篇, 仲反眼!