2011年1月30日 星期日

Sssuprise~~~~!!!!

一直以嚟, 我最擔心滕滕講嘢有問題, 之前比姑姐嚇到鼻哥窿都冇肉, 所以我成日都會留意住滕滕講嘢情況!


尋日, 滕滕無啦啦指住我個鼻, 講: nose, 跟住又指住我隻眼, 講: eye, 跟住又再指住我隻耳仔, 講: ear! 嘩~ 真係驚喜!!! 我第一時間走出房同老公講滕滕咁樣講! 姑娘, dr, 好多朋友都同我講, 男仔會係遲d講嘢, 佢唔肯講, 係因為佢仲儲緊係個腦到, 係時候就會爆發出嚟!


平時滕滕唔會做主動架, 每次都係我叫佢講佢先講, 有時仲唔理我! 所以佢無啦啦出口自己講左咁多隻字, 真係好suprise, 仲要係好好好驚又好喜!!!


3 則留言:

  1. 未係囉! 男仔講嘢係遲D, 唔好攪到我地咁擔心至得O架.
    [版主回覆02/01/2011 12:26:00]咪係囉, 成日都比人嚇到鼻哥窿都冇肉仲咩啫~

    回覆刪除
  2. 佢講英文嘅?咁識唔識講廣東話架?
    [版主回覆02/01/2011 12:27:00]因為佢睇嗰d dvd, 係英文嚟架!

    回覆刪除
  3. 咪好lo....不過佢返學會講得重多, 到時可能你話佢好煩hahaha
    [版主回覆02/01/2011 17:07:00]我唔怕佢煩, 只係怕佢唔肯講咋~

    回覆刪除