http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢幾排真係日日都比個工人激練死我, 日日都火嚟, 今晚放工, 終於都有開心嘢喇, 就係收到啟思封信, 佢地收左滕滕喇!
啟思都好似幾好, 好過迷暈黨多多聲, 起碼D老師好似正常D, 唔會咁假, 又唔會好似迷暈黨咁, 隔幾日就打電話嚟吹我交留位費!
好囉~! 終於都放下心頭大石喇, 唔使再去搵, 再去煩喇!
好嘢! 我都幫ANSON交咗啟思留位費O架.[版主回覆01/15/2011 23:43:00]好嘢! 我地做唔同區嘅同學喎!
恭喜恭喜,煩少一樣嘢喇...[版主回覆01/15/2011 23:44:00]係呀, 真係好喇!
yeah, it was a great great news for you~[版主回覆01/15/2011 23:44:00]係呀, 所以好開心呀!
好嘢! 我都幫ANSON交咗啟思留位費O架.
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:43:00]好嘢! 我地做唔同區嘅同學喎!
恭喜恭喜,煩少一樣嘢喇...
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:44:00]係呀, 真係好喇!
yeah, it was a great great news for you~
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:44:00]係呀, 所以好開心呀!