2011年1月13日 星期四

個腦有乜嘢你係記得架!!!

尋晚都已經講左, 今晚要食埋嫲嫲比嗰半邊鹽雞! 今晚又唔記得!


我問個工人, 請問究竟你有d咩係記得嘅呢??? 你好似冇乜嘢你記得架喎??? 你個腦要嚟做咩架??? 你個腦諗d咩呀? 有乜理由我同你講襯嗰d嘢, 你好似冇一樣嘢係會記得!


老公都忍唔住出口, 又鬧埋一份, 話佢d菜、水果, 樣樣嘢都唔知屋企有冇, 爛晒又唔知, 做嘢唔係咁做, 人人都要番工, 如果我地咁做, 一早就比人抄左啦!


個工人答我, 佢好卦住個仔, 佢老公同亞媽咋佢型話佢好耐冇番過去, 佢想番去探下個仔喎!


好! 我下個星期就比你番去! 我會安排架喇! 跟住個工人同我講佢番去兩個星期就得喇!


哼!!! 真係痴九線, 仲話要番去兩個星期!


1 則留言:

  1. 番去成世啦,佢究竟係咪真係去過新加坡做過架???
    [版主回覆01/15/2011 23:49:00]我已經講過呢個問題架喇, 又講過佢跟本都唔知係唔係湊過BB! 我已經開口講左話我唔信佢架!

    回覆刪除