尋晚都已經講左, 今晚要食埋嫲嫲比嗰半邊鹽雞! 今晚又唔記得!
我問個工人, 請問究竟你有d咩係記得嘅呢??? 你好似冇乜嘢你記得架喎??? 你個腦要嚟做咩架??? 你個腦諗d咩呀? 有乜理由我同你講襯嗰d嘢, 你好似冇一樣嘢係會記得!
老公都忍唔住出口, 又鬧埋一份, 話佢d菜、水果, 樣樣嘢都唔知屋企有冇, 爛晒又唔知, 做嘢唔係咁做, 人人都要番工, 如果我地咁做, 一早就比人抄左啦!
個工人答我, 佢好卦住個仔, 佢老公同亞媽咋佢型話佢好耐冇番過去, 佢想番去探下個仔喎!
好! 我下個星期就比你番去! 我會安排架喇! 跟住個工人同我講佢番去兩個星期就得喇!
哼!!! 真係痴九線, 仲話要番去兩個星期!
番去成世啦,佢究竟係咪真係去過新加坡做過架???
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:49:00]我已經講過呢個問題架喇, 又講過佢跟本都唔知係唔係湊過BB! 我已經開口講左話我唔信佢架!