2011年1月15日 星期六

我已經決定左!

今日我已經決定左, 無論個新工人星期三又好, 星期四又好, 定係星期五先到, 我都諗住星期三就送而家個工人一程!


因為D大假已經扣到2014年, 個仆街冚家產會計同老闆講我D大假好難計, 所以老闆同我講, 佢會係我份雙量到扣錢, 計左之後, 佢話我今年雙量會有一千一百蚊剩! 老闆話唔同我扣晒, 笑住口咁講會留番D嚟比我過年喎! 唔好諗住有千一蚊剩係已經扣晒D大假, 只不過係留番D今年繼續再扣! 老闆咁講, 我就同佢講, 不如同我埋埋單啦, 橫掂我已經過左5年, 我可以有長期服務金, 一次過同我計埋喇!


老闆知道我一向唔鐘意個會計, 所以佢同我講扣左嗰D, 會私底下比留我! 老闆可能諗佢比番我, 我可能會冇事, 唔會嬲個會計, 但係佢可能諗都冇諗過, 就算個會計今次唔攪我, 其實我一樣都咁憎佢! 真係多謝老闆嘅幫忙, 因為就係因為呢次咁, 所以我好順理成章咁擺明黑個會計面!


老闆叫我唔好咁小氣, 唔好唔同個會計食飯, 但係唔知老闆知唔知, 當一個女人憎一個人嗰時, 係可以恨之入骨! 老闆已經同左我講左兩次叫我唔好咁小氣, 所以我都忍唔住答佢: "好小氣咩? 再小氣D都仲有喎! 我已經好比面佢, 只係黑佢面同埋唔同佢食飯, 如果我再憎佢多D, 佢同我講早晨, 我可以當佢透明! 再者, 你幾時有見過憎一個人, 仲可以同佢SAY HI & SAY BYE架???"


所以既然係咁樣扣剩千一蚊, 所以我唔理喇, 星期三開始, 我決定唔番, 星期三行刑!


4 則留言:

  1. 人做ACCOUNT佢做ACCOUNT, 做得咁衰都係第一次聽.
    希望你唔好憎晒D會計啦! 因為我都係讀會計O架, 雖然加陣冇工返, 嘻嘻!
    [版主回覆01/19/2011 00:25:00]真係乞衣啦, 而家我日日都咀咒佢呀, 正八婆嚟架!
    我唔會憎D會計, 因為我有好朋友都係會計嚟, 只不過呢個仆街搵我嚟攪啫!

    回覆刪除
  2. 支持你呀...埋佢單!!!等你安頓好個新工人, 再同你食飯慶祝呀!
    [版主回覆01/19/2011 00:24:00]真係一定要慶一慶佢啦!!!

    回覆刪除
  3. 如果可以的話,埋咗個卜街會計單啦,正一佛口蛇心,咁撚樣害人都得嘅
    [版主回覆01/19/2011 00:23:00]我都想喎! 不過我老闆一定唔會, 因為佢從來唔抄人!

    回覆刪除
  4. 啫係唔做?? quit左份工??
    [版主回覆01/19/2011 00:27:00]唔會! 只係又攞大假啫! 橫掂都比人扣晒啦, 老闆又話比番我! 我更係又攞啦! 等老闆吹脹下都好呀, 鬼叫個會計同佢講佢又懶公平咁話扣我吖嗱!!!

    回覆刪除