今日我已經決定左, 無論個新工人星期三又好, 星期四又好, 定係星期五先到, 我都諗住星期三就送而家個工人一程!
因為D大假已經扣到2014年, 個仆街冚家產會計同老闆講我D大假好難計, 所以老闆同我講, 佢會係我份雙量到扣錢, 計左之後, 佢話我今年雙量會有一千一百蚊剩! 老闆話唔同我扣晒, 笑住口咁講會留番D嚟比我過年喎! 唔好諗住有千一蚊剩係已經扣晒D大假, 只不過係留番D今年繼續再扣! 老闆咁講, 我就同佢講, 不如同我埋埋單啦, 橫掂我已經過左5年, 我可以有長期服務金, 一次過同我計埋喇!
老闆知道我一向唔鐘意個會計, 所以佢同我講扣左嗰D, 會私底下比留我! 老闆可能諗佢比番我, 我可能會冇事, 唔會嬲個會計, 但係佢可能諗都冇諗過, 就算個會計今次唔攪我, 其實我一樣都咁憎佢! 真係多謝老闆嘅幫忙, 因為就係因為呢次咁, 所以我好順理成章咁擺明黑個會計面!
老闆叫我唔好咁小氣, 唔好唔同個會計食飯, 但係唔知老闆知唔知, 當一個女人憎一個人嗰時, 係可以恨之入骨! 老闆已經同左我講左兩次叫我唔好咁小氣, 所以我都忍唔住答佢: "好小氣咩? 再小氣D都仲有喎! 我已經好比面佢, 只係黑佢面同埋唔同佢食飯, 如果我再憎佢多D, 佢同我講早晨, 我可以當佢透明! 再者, 你幾時有見過憎一個人, 仲可以同佢SAY HI & SAY BYE架???"
所以既然係咁樣扣剩千一蚊, 所以我唔理喇, 星期三開始, 我決定唔番, 星期三行刑!
人做ACCOUNT佢做ACCOUNT, 做得咁衰都係第一次聽.
回覆刪除希望你唔好憎晒D會計啦! 因為我都係讀會計O架, 雖然加陣冇工返, 嘻嘻!
[版主回覆01/19/2011 00:25:00]真係乞衣啦, 而家我日日都咀咒佢呀, 正八婆嚟架!
我唔會憎D會計, 因為我有好朋友都係會計嚟, 只不過呢個仆街搵我嚟攪啫!
支持你呀...埋佢單!!!等你安頓好個新工人, 再同你食飯慶祝呀!
回覆刪除[版主回覆01/19/2011 00:24:00]真係一定要慶一慶佢啦!!!
如果可以的話,埋咗個卜街會計單啦,正一佛口蛇心,咁撚樣害人都得嘅
回覆刪除[版主回覆01/19/2011 00:23:00]我都想喎! 不過我老闆一定唔會, 因為佢從來唔抄人!
啫係唔做?? quit左份工??
回覆刪除[版主回覆01/19/2011 00:27:00]唔會! 只係又攞大假啫! 橫掂都比人扣晒啦, 老闆又話比番我! 我更係又攞啦! 等老闆吹脹下都好呀, 鬼叫個會計同佢講佢又懶公平咁話扣我吖嗱!!!