2011年1月2日 星期日

知唔知?

尋日同姨甥仔飲茶, 係閑談之中, 發覺做人後母甚艱難, 但係做唔係親生仔女嘅仔女就仲慘!


我真係好想知, 好想問, 個男人究竟知唔知自己而家個老婆咁樣對自己同前妻生嘅仔呢?  姨甥仔同我講, 當星期日個乞衣同佢個親生仔去左街嗰時, 個乞E冇放抵任何錢比佢食LUNCH, 如果食, 就自己煮即食麵! 咁請問, 如果換轉係佢自己個仔, 唔知會唔會叫佢自己煮即食麵呢?  姨甥仔話, 好似平時番學咁, 問個乞E攞錢番學, 個乞衣就話冇散紙, 一係就冇錢, 已經唔係一次, 而且好多時都係咁!


個乞E 可能知道平時嫲嫲會比錢姨甥仔, 但係嫲嫲比都係用佢自己D官材本攞出嚟, 就算係有比, 都唔關佢事, 佢嫁得比呢個男人, 就應該知道要照顧呢個小朋友!


因為生左之後都好少見到佢, 所以我每次見到佢, 都會比錢佢, 同埋買嘢比佢, 可能就係因為咁, 個乞E覺得姨甥仔收埋唔少錢, 所以番學嘅洗費佢都想唔比!


有時係到諗, 破碎家庭, 究竟跟亞爸好定跟亞媽好? 如果跟住個盲嘅老豆, 咁就不如唔好跟! 但係如果跟住個只係顧住男人嘢亞媽, 咁就真係唔知點算好!      


所以我成日都同姨甥仔講, 叫佢努力讀書, 第日搵到錢就唔使再睇個乞E面口!


5 則留言:

  1. 仲乜唔同爸爸講呢???
    [版主回覆01/04/2011 22:09:00]佢老豆只係聽個乞E講, 個乞E話乜佢老豆都覺得係, 覺得啱, 所以我先至話: 係盲嘅!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年1月4日 中午12:40

    呢個小朋友真係慘呀!
    [版主回覆01/05/2011 10:23:00]好彩佢好聰明, 暫時都仲好乖啦, 有時!

    回覆刪除
  3. 咁姨甥仔可以同爸爸告狀架嘛~~~
    [版主回覆01/05/2011 10:19:00]冇用! 中毒太深, 仲要而家生左個, 講乜都冇用!
    仲有, 姨甥仔個性格係唔會咁做!

    回覆刪除
  4. 呢個後母真係好差!個老豆更加係極品,無埋由睇唔到呢個老婆點對個仔!
    [版主回覆01/15/2011 23:35:00]所以咪就話個男人係盲個囉, 佢仲講話佢而家個老婆對個仔好好呀!

    回覆刪除
  5. 佢老豆唔係盲;佢嘅心態應該係 : 要人信佢老婆鍚個仔,一定要自己 "握" 咗自己先;咁人哋先會信佢老婆鍚佢個仔嘛
    [版主回覆01/16/2011 23:21:00]佢老婆衰得咁交關, 想搵人信都幾難囉!

    回覆刪除