http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日又同滕滕去左interview喇, 我都唔明, 點解想搵間學校讀書都咁難! 最慘就係我生嗰年, 都係好多人生, 而且好似越嚟越多, 所以d學校好似唔休要咁!
我都只係想比滕滕早d番學, 學下紀律, 守下規矩咁啫, 到左 K1, 我都番去我樓下嗰間讀架啦, 可唔可以比個地方我暫時去下呀???
一間都唔收?唔係下化???[版主回覆01/12/2011 15:16:00]我覺得呢間好過星期六嗰間呀, 所以希望可以啦!
yes ! 09 嘅出生率係呢幾年最高嗰年 @@[版主回覆01/15/2011 23:28:00]所以我地好頭痕呢~
一間都唔收?唔係下化???
回覆刪除[版主回覆01/12/2011 15:16:00]我覺得呢間好過星期六嗰間呀, 所以希望可以啦!
yes ! 09 嘅出生率係呢幾年最高嗰年 @@
回覆刪除[版主回覆01/15/2011 23:28:00]所以我地好頭痕呢~