2010年12月1日 星期三

愛..........

愛嚟嘅時候, 真係擋到擋唔到, 老公以前好愛我, 無時無刻都好愛護我, 不過呢種感覺, 我而家已經FEEL唔到.


起初以為諗住因為都已經咁耐, 所以已經係一種穩定嘅感情, 但係我覺得老公而家唔緊張我, 唔關心我, 唔再愛護、`呵護我.


老公嗰種愛我, 我覺得好似失去左. 當愛已經走左, 好似好難去搵得番............


唔知係唔係因為我太強, 老公好似唔需要去理我. 我唔想做女強人, 因為好辛苦, 我唔想咁聰明, 因為知道好多嘢好唔開心, 我唔想咁精明, 因為好多嘢唔需要人地同我講我已經知道咩事.


點解我對老公嘅愛到今時今日都冇變, 只不過係鐘意頂撞佢啫, 但係點解老公變左..........


沒有留言:

張貼留言