今晚又同老公嘈交, 我覺得佢而家唔理我, 之前嗰種感覺番左嚟! 次次我喊都係, 老公都係唔理我, 唔會問我, 佢好似當冇事發生咁.
今晚我又喊, 我換晒衫話番亞媽到, 佢都尤得我出門口. 我真係好HURT, 邊有老公咁樣都唔理個老婆架, 過左20分鐘我打佢手提, 佢唔聽, 仲要CUT左我線. 究竟咩事? 係唔係又好似之前咁? 我好驚, 我唔知點, 我怕我忍唔到.
乜唔係生左之後, 老公仲錫個老婆多D嘅咩? 我覺得生左之後好似唔同晒, 老公唔理我, 唔關心我, 又唔錫我.
我唔捨得滕滕, 如果唔係, 我諗我又會再走多一次. 我想冷靜下.
沒有留言:
張貼留言