2010年11月29日 星期一

好唔開心

今晚又同老公嘈交, 我覺得佢而家唔理我, 之前嗰種感覺番左嚟! 次次我喊都係, 老公都係唔理我, 唔會問我, 佢好似當冇事發生咁.


今晚我又喊, 我換晒衫話番亞媽到, 佢都尤得我出門口. 我真係好HURT, 邊有老公咁樣都唔理個老婆架, 過左20分鐘我打佢手提, 佢唔聽, 仲要CUT左我線. 究竟咩事? 係唔係又好似之前咁? 我好驚, 我唔知點, 我怕我忍唔到.


乜唔係生左之後, 老公仲錫個老婆多D嘅咩? 我覺得生左之後好似唔同晒, 老公唔理我, 唔關心我, 又唔錫我.


我唔捨得滕滕, 如果唔係, 我諗我又會再走多一次. 我想冷靜下.


沒有留言:

張貼留言