2010年11月15日 星期一

從未如此充實過!!!

馮小姐今日開始放假喇, 真係有小小.....都唔係小小, 係幾唔得閑, 多餘電話都冇講一個呀!


因為好多步驟都唔熟, 所以有小小乸手唔成勢, 但係呢d問題難唔到我, 因為唔夠我一開始入呢間公司做嗰時咁迷網, 因為嗰時真係白過白紙!


好彩馮小姐都算係咁啦, 有時! 佢有on line, 我問佢, 佢答我, 我冇問, 佢都講我知!


聽日, 要上船公司個web-site 到落bkg, 呢間死人嘢好死煩, e-mail又唔會有人覆, 全部都係係個web-site check! 我諗我都ok嘅, 最多慢慢嚟!


不過, 最慘就係以後食飯都要對住個會計! 睇見佢前面就憎到佢後面!


 


 


沒有留言:

張貼留言