老爺星期六入左醫院, 奶奶話老爺之前已經跌過下, 但係星期六就跌左3次, 所以頂唔順要同佢入院!
奶奶話唔知係唔係上兩個星期覆診, DR同老爺加重左藥, 所以之後唔係好穩定, 而且仲開始失禁!
老爺有柏金遜病, 時好時壞, 有時就精神到死, 有時就連行一步都行唔到, 而且大小二便就鐘意行到邊就去到邊, 無論係屋企或者係街都唔理, 一樣照去可也!
其實我都好明白奶奶真係好慘, 因為老爺一樣都唔聽佢講, 又唔理佢, 而且最鐘意玩對抗, 奶奶跟本就好辛苦! 之前奶奶、兩個姑姐 & 老公都一致認為如果老爺真係連行都唔得, 就送佢去老人院, 因為奶奶跟本一個人係攪唔掂我老爺!
一話去老人院, 嗰輪老爺就龍精虎猛, 打死幾隻老虎都得! 但係一同社工講呢輪好好冇乜嘢喇, 之後跟住又嚟過! 老爺性格不嬲都好唔開朗, 唔係一個開心老人家, 所以我覺得佢係因為唔想入老人院而撐住, 之後知道個位比番人, 就又冇晒震作!
我之前都同奶奶講過, 如果老爺真係好唔乖, 送佢入老人院就真係避免唔到, 所以我問奶奶到時會唔會唔捨得老爺架, 奶奶好攪笑咁答我: "我唔會唔捨得佢架, 我只係唔捨得D錢咋, 一個月咁貴!"
到左上個星期六, 奶奶真係頂唔順送左老爺入院, 最驚嚇嘅就係個DR同我奶奶講, 話老爺有心臟病! 有心臟病??? 睇左咁多年醫生, 都冇一個DR講過老爺有心臟病, 所以我叫奶奶等醫院個REPORT 出左, 問清楚 DR, 究竟係唔係睇到佢而家食緊D藥先知佢有心臟病, 定係睇到以前入院D record所以先知有心臟病呀, 因為我話怕門診d DR 開錯藥喎!
尋日我再教奶奶同姑娘講, D仔女想約見DR, 但係奶奶話佢唔知我地(即係佢D兩個女 & 我老公)幾時得所以唔知點喎, 咁我就唯有話照約左先啦, 因為DR d 時間好難就, 咁就更係就左DR先啦, 如果到時姑奶同老公都唔得, 就我請假去啦!
一直以嚟, 姑奶s & 老公都冇講過話要見dr, 只係我一個人覺得唔知係唔係開錯藥所以先要求見dr問清楚, 好似只係我一個人係到緊張, 所以我尋日忍唔住問老公, 點解佢d家姐好似不在乎咁嘅!
話兩個姑奶唔緊張又唔係, 但係我又唔係好明點解好似冇人理! 我問老公, 佢話佢家姐唔係唔理, 不過冇我咁勁喎! 冇我咁勁? 你玩嘢咩!!! 我真係覺得好一個迷囉, 仲乜你d家姐s有時間都唔叫佢地去, 反而我要請假去呀???
或者佢地自覺已經好緊張好關心喇!!!
回覆刪除[版主回覆11/02/2010 10:44:00]可能係啦, 不過我唔覺囉!
不過講開又講, 我又唔係好明, 老爺奶奶都成70歲啦, 佢地都冇一個話同佢裝平安鐘! 咁我又想問, 咁樣又有幾緊張, 幾關心呢?
呵呵,咁真係要問佢地嘅良心喇
回覆刪除[版主回覆11/02/2010 12:01:00]我地呢d做細嘅, 唔問得唔出得聲架!