2010年11月19日 星期五

希望快d~

今日滕滕成day 都扭計, 雖然佢冇講, 而且都唔識講, 我feel到佢扭計要舊工人!


成day, 滕滕都要黐住我, 雖然肯同個新工人玩, 比佢餵食飯, 但係都要我係側邊! 好彩五點幾老公番左嚟, 如果唔係夜晚我去沖涼都唔走得開喇!


個心唔係好開心滕滕扭計, 因為我覺得佢知道個舊工人已經冇左, 知道係廚房煮飯唔係以前個姐姐, 知道此情已不再! 滕滕唔開心, 我都唔係好開心, 所以就算有新工人到左, 個心都唔係好開心!


呢幾日, 等個新工人同滕滕玩多d, 希望滕滕可以快d唔記得個舊工人...........


唔知點解, 今日成day 我個腦好多時都出現滕滕尋日番到嚟見到新工人個表情, 好疑惑...........好無奈................, 滕滕個樣總之就好古怪, 就算平時見到我d朋友, 佢個樣都唔係咁.............!


2 則留言:

  1. BB好返淡望嘅,同個新工人玩一排先啦,始終由一出世就對住個舊工人,點都有少少感情啦~~~
    [版主回覆11/20/2010 16:21:00]我都知道會好快淡忘, 不過都要時間囉, 滕滕而家都仲係有小小唔開心...........!

    回覆刪除
  2. 滕滕好快會習慣架, 唔洗擔心! 
    新工人會日日對住滕滕, 好快滕滕就知道佢會日日陪佢玩,
    好像以前既姐姐一樣,
    好快忘記之前既事, 最緊要新工人唔會有古惑,
    對住滕滕係悉心照顧! 滕滕會Feel到的, 不會厭棄怕佢!
    [版主回覆11/20/2010 16:24:00]擔心係擔心滕滕有傷害、唔開心, 我已經張件事嘅傷害減到最低, 唔比滕滕睇住個工人執嘢走架喇, 但係我FEEL到滕滕有唔開心囉~

    回覆刪除