唔想講粗口都唔得, 真係痴97線!!!
冇諗住會發生嘅嘢今日終於發生左!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有間財仔終於搵上門! 好彩樓下個管理員醒目, 洒左佢走! 我係個閉路電視到睇到, 係佢d同鄉嚟, 走左之後, 我打去管理處問番個管理員-黃生, 黃生話個印同佢講我個工人爭佢八千蚊冇還, 佢都好辛苦係HK搵錢, 但係我個工人就唔還比佢, 所以佢先至嚟搵佢! 個印仲攞住我個工人份contract, 仲搵埋我! 黃生同個印講, 我個單位唔係佢搵嗰個姓, 可能係錯嘅! 個印仲同黃生講, 佢係我工人個朋友嘅朋友嚟!
我聽到第一時間就笑, 邊有人講大話都唔識講架! 我同黃生講, 你會唔會借錢比一個唔識嘅人呀, 朋友個朋友? 就算識都唔會借啦, 更何係唔識! 唔怪得呢個國家d人要做工人喇!!!
收左線, 我問個工人究竟佢又攪d乜呀!!! 真係好撚煩!!!!!!!!!!!!!!!!
我: 究竟你又攪乜嘢呀!!! 頭先嗰個搵你追數架!!! 佢話你爭佢八千蚊呀!!!
工人: 我唔知呀! 點解八千呀, 我都冇爭人八千?!
我: 我點知你呀! 唔好再攪咁多嘢啦, 你係咁同我講大話, 你想點呀!
工人: 我唔知呀!.........嗰八千蚊係我朋友借架!(又話係個朋友借, 济济都唔係話自己)
我: 人地攞住份CONTRACT嚟搵你, 你話係你朋友??? 乜你D朋友借錢比你要你份CONTRACT架咩? 你當我傻架!!!!!!!! 仲有呀, 唔該你聽日好攪掂佢呀!!!
其實叫佢攪掂佢都係廢話嚟, 明知佢都係洒我, 不過我唔想再同佢講, 嘥九晒我D口水!
等到星期四, 個新工人仲未到, 我都諗住抄九左佢, 因為我真係頂佢唔撚順, 好撚煩!!!
唉!搵到上門,仲要攞住佢份 contract;但佢仲要話唔知咩事!你叫佢唔好同你傻架 …
回覆刪除[版主回覆11/14/2010 16:11:00]我之前問佢所有叮嘢, 佢都係賴晒係人地到, 乜都唔係佢!
佢諗住佢講大話就會有人信!
始終都係嚟咗, 你都唔好再問佢喇, 星期四伸佢一腳就算吧啦!
回覆刪除[版主回覆11/14/2010 16:11:00]我怕我星期四都等唔到!!!
都隱咗咁耐, 一於等多三日啦!
回覆刪除[版主回覆11/14/2010 16:36:00]睇見佢背脊, 就憎佢前面!
睇到佢d嘢, 就憎佢一陣會番嚟!
真係無言,一而再,再而三,忍完一次又一次,god!!!
回覆刪除[版主回覆11/15/2010 21:03:00]我真係好想小佢老母!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!