2010年11月11日 星期四

真係唔話得!

早輪同亞媽絕交, 跟住上個星期又同老公嘈左兩句, 今個星期初因為公司個會計就同老闆頂左兩個, 個人超down!


好想好想去relex 下, 所以尋日打比個好朋友, 一問佢, 佢就答應左我今晚出嚟喇!


尋晚已經買左個手袋送比自己開心下, 今晚又同好朋友一斉去唱k, 仲要係唱番九十幾年前d歌, d人娘都爆, 笑爆我地個咀!


好多謝! 我身邊有你! I LOVE U SO MUCH!!!


2 則留言:

  1. 咁唱完歌,發洩下,個人心情有無好啲呀? 你又買LV呀?
    [版主回覆11/13/2010 14:29:00]但係可惜冇飲酒呢, 如果飲埋酒, 效果更佳!!!
    LV呢排出D款都好似差唔多, D款好近似, 所以今次唔係呀!

    回覆刪除
  2. 點解唔飲酒呀?
    [版主回覆11/15/2010 20:01:00]我朋友唔飲酒, 得自己一個飲, 咁飲嚟仲乜!

    回覆刪除