尋日個工人已經講滕滕有小小鼻水, 仲打左輪乞嚏, 諗住放工番去同佢睇醫生啦, 點不知我番到去又冇咩事喎!
不過, 都係走唔甩架喇, 尋晚瞓覺滕滕又發皮4喇! 除左鼻塞透唔到氣發皮4之外, 滕滕都冇乜發皮4, 所以我都後悔尋晚冇去睇!
今朝十點半就去左 Dr到卦号, 要等27個, 所以我都醒架喇, 卦完号就去買餸, 跟住去郵局寄左份禮物比朋友, 先至番屋企接滕滕去睇醫生!
都係感冒啦, 有鼻塞鼻水, 喉嚨開始有小小發炎我都預左架喇, 食左藥跟住瞓晏覺滕滕已經冇咁燥喇!
我問個工人係唔係佢傳染比滕滕架, 個工人話佢好番晒啦, 跟住我咪話囉, 你更係好番啦, d菌嘢左比滕滕, 你咪好番囉, d菌都唔係你到囉!
Dr話 d感冒都係啱啱起, 希望唔好有發燒同咳啦!!!
D流感好勁, 個個B都中招, 希望滕滕快D好番啦!
回覆刪除[版主回覆11/14/2010 00:22:00]平日已經冇比佢落公園架喇, 都LAI嘢!
好番D未呀?
回覆刪除[版主回覆11/14/2010 16:12:00]THX! 鼻水都冇乜喇, 不過成個人懵晒囉!
好彩無發燒咋!!!
回覆刪除[版主回覆11/15/2010 21:03:00]佢啱啱起, 所以冇發燒囉!