2010年11月7日 星期日

一般!

今日終於去左觀塘嗰個PLAYTOWN到玩喇, 之前成日都想去, 今日真係可以去到喇!


可能係我之前有希望, 所以今日就有D失望, 因為我仲諗住嗰到好鬼大潻!


滕滕最開心就係sir 滑梯, 條友仔一d都唔怕, 自己一個都high 爆!





我地去唔夠兩個鐘就走左喇, 因為開始越嚟越多人, 好多大個d嘅小朋友係到跑, 我都怕左佢地呀! 不過星期日都預左架喇, 不過冇諗過呢個場, 加加埋埋大人小朋友, 最少都有一二百人囉!


3 則留言:

  1. 就係呢個地點方便, 所以咁多人去, 西環嗰個咁唔就腳...多數都係西寶城樓上D人去玩, 上次我去有好多韓國同日本人去玩架~!
    [版主回覆11/08/2010 09:33:00]呢間嘢, 我尋日一去到見到個西人係個counter 到, 唔知點解直覺覺得係個西人開埋d咁嘅嘢!
    尋日只係一陣就已經有咁多人, 我諗佢星期六/日, 每日可能都有十萬生意, 你上次去係平日都話已經有咁多其他人, 你話, 真係發死佢!

    回覆刪除
  2. 第二張相,你老公個樣好緊張呀~~~
    [版主回覆11/08/2010 10:45:00]咁你都留意到!!!

    回覆刪除
  3. 有時都要留意下啲大配角架嘛

    回覆刪除