2010年11月26日 星期五

我好驚

今晚老公番到嚟, 我偷睇佢個証件包, 發現佢有一張卡片,係時鐘酒店嘅卡片,我好驚,我唔知點算,我喊左出嚟! 


我問老公點解有張咁嘅卡片,佢話係人地比佢,我唔信,因為冇可能,我問極佢,佢叫我唔好亂諗嘢,我好驚,我一直懷疑嘅嘢,係今晚發現左!


我一直喊,老公不停咁安慰我,話唔係,係冇嘢,佢冇做過D咩!我心中,係有D安慰,因為佢仲係想要呢個家,如果唔係佢唔使同我講唔係,叫我唔好亂諗嘢!


我同老公講我好驚,我唔知點做,我唔知我做錯左D咩事點解會咁,點解佢會係出面咁做,不過老公答我唔係我所諗咁樣,跟本係冇嘢!


我而家唔知點算,因為我覺得老公係到講緊大話,但係老公就死口唔認!


我唔想離婚,我唔想冇左個老公,我唔想冇左個屋企,我好希望唔想再發生,我唔想老公再係咁,我唔想老公做對唔住我嘅嘢,我唔知可以點做。。。。。。


老公,你仲愛唔愛我?


沒有留言:

張貼留言