2010年11月20日 星期六

你終於都肯喇!

呢個滕滕豬, 終於都肯叫我喇, 不過唔係叫媽媽, 係叫"咪咪"!


個個人都聽過佢叫媽咪, 連表姐叫佢叫都肯叫, 所以我叫佢叫"媽咪"啦, 佢就叫"咪咪"!


而家耐唔耐叫佢叫, 都肯喇, 尤其係想食嘢嗰時叫佢叫, 佢都有喇, 仲有, 比我罰企嗰時, 佢都係咁叫"媽"!


你話死唔死, 罰企就叫"媽"喎!


2 則留言:

  1. "咪咪"又幾好聽喎! 好似叫英文名咁!
    [版主回覆11/21/2010 22:20:00]我有個朋友隻貓, 就係叫"咪咪"喇! 我幾時好似變左畜生架???

    回覆刪除
  2. 罰企唔叫"媽",唔通叫"我的天"咩,哈哈哈
    [版主回覆11/23/2010 22:31:00]我寧願佢叫"我的天"喇, 起碼我唔使咁頭痕佢唔識講嘢吖!!!

    回覆刪除