http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個滕滕豬, 終於都肯叫我喇, 不過唔係叫媽媽, 係叫"咪咪"!
個個人都聽過佢叫媽咪, 連表姐叫佢叫都肯叫, 所以我叫佢叫"媽咪"啦, 佢就叫"咪咪"!
而家耐唔耐叫佢叫, 都肯喇, 尤其係想食嘢嗰時叫佢叫, 佢都有喇, 仲有, 比我罰企嗰時, 佢都係咁叫"媽"!
你話死唔死, 罰企就叫"媽"喎!
"咪咪"又幾好聽喎! 好似叫英文名咁![版主回覆11/21/2010 22:20:00]我有個朋友隻貓, 就係叫"咪咪"喇! 我幾時好似變左畜生架???
罰企唔叫"媽",唔通叫"我的天"咩,哈哈哈[版主回覆11/23/2010 22:31:00]我寧願佢叫"我的天"喇, 起碼我唔使咁頭痕佢唔識講嘢吖!!!
"咪咪"又幾好聽喎! 好似叫英文名咁!
回覆刪除[版主回覆11/21/2010 22:20:00]我有個朋友隻貓, 就係叫"咪咪"喇! 我幾時好似變左畜生架???
罰企唔叫"媽",唔通叫"我的天"咩,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆11/23/2010 22:31:00]我寧願佢叫"我的天"喇, 起碼我唔使咁頭痕佢唔識講嘢吖!!!