2010年11月2日 星期二

係唔係好靚仔呢!

終於去左攞相喇!



影得都幾好吖!唯一唔好,就係似我老公,唔似我囉


睇到呢張相,即係滕滕人生另一個階段開始喇!


6 則留言:

  1. 唯一唔好,就係似我老公,唔似我
    可能似妳仲大獲吖.
    [版主回覆11/03/2010 09:08:00]咁又係喎, 似我可能仲大獲, 第日大個左, D女仔一個二個都話要嚟同我個滕滕拍拖咪閉  !!!

    回覆刪除
  2. 車.... 兜個圈讚自己.....
    [版主回覆11/03/2010 10:04:00]冇! 我講事實啫  !

    回覆刪除
  3. 嘩!!!可以坐定定影相,好叻喎 (我唔敢再講似係老公喇,我唔想你晨早流流唔開心喇 )
    [版主回覆11/03/2010 10:03:00]影嗰時唔係坐係到, 係企係到架, 仲係行緊架, 只係個哥哥叻, 影到佢笑嗰一下, 仲要係裁得好!

    回覆刪除
  4. 映到滕滕好大個仔吖
    [版主回覆11/03/2010 16:46:00]直頭成個男人咁啦, 一d都唔cute! 唔怪得我細佬個老婆同我講: "sorry 呀! 佢真係一d都唔可愛呀!!!"

    回覆刪除
  5. 型呀! 型仔呀!
    [版主回覆11/05/2010 11:27:00]我專登同佢反領影架  !

    回覆刪除
  6. 影到大個仔咁都唔等於唔可愛架!!!
    你個攝影哥哥影得好好呀, 幫熙熙影嗰個成個黑面神咁, 雖則佢冇點出聲...熙熙企又唔係, 坐又唔係, 係咁係樓相鋪度發癲, 搞咗好耐都影唔到張好嘅, 唔好講笑容喇, 正面望鏡頭嘅都係得唯一一張咋!!!
    [版主回覆11/06/2010 22:50:00]個攝影哥哥真係好得下架, 幾鬼似影做形照咁, 係咁引佢望鏡頭, 跟住係咁拍, 更有一張係好嘅, 咁樣呀!

    回覆刪除