http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
終於去左攞相喇!
影得都幾好吖!唯一唔好,就係似我老公,唔似我囉 !
睇到呢張相,即係滕滕人生另一個階段開始喇!
唯一唔好,就係似我老公,唔似我 可能似妳仲大獲吖.[版主回覆11/03/2010 09:08:00]咁又係喎, 似我可能仲大獲, 第日大個左, D女仔一個二個都話要嚟同我個滕滕拍拖咪閉 !!!
車.... 兜個圈讚自己.....[版主回覆11/03/2010 10:04:00]冇! 我講事實啫 !
嘩!!!可以坐定定影相,好叻喎 (我唔敢再講似係老公喇,我唔想你晨早流流唔開心喇 )[版主回覆11/03/2010 10:03:00]影嗰時唔係坐係到, 係企係到架, 仲係行緊架, 只係個哥哥叻, 影到佢笑嗰一下, 仲要係裁得好!
映到滕滕好大個仔吖[版主回覆11/03/2010 16:46:00]直頭成個男人咁啦, 一d都唔cute! 唔怪得我細佬個老婆同我講: "sorry 呀! 佢真係一d都唔可愛呀!!!"
型呀! 型仔呀![版主回覆11/05/2010 11:27:00]我專登同佢反領影架 !
影到大個仔咁都唔等於唔可愛架!!! 你個攝影哥哥影得好好呀, 幫熙熙影嗰個成個黑面神咁, 雖則佢冇點出聲...熙熙企又唔係, 坐又唔係, 係咁係樓相鋪度發癲, 搞咗好耐都影唔到張好嘅, 唔好講笑容喇, 正面望鏡頭嘅都係得唯一一張咋!!![版主回覆11/06/2010 22:50:00]個攝影哥哥真係好得下架, 幾鬼似影做形照咁, 係咁引佢望鏡頭, 跟住係咁拍, 更有一張係好嘅, 咁樣呀!
唯一唔好,就係似我老公,唔似我
回覆刪除可能似妳仲大獲吖.
[版主回覆11/03/2010 09:08:00]咁又係喎, 似我可能仲大獲, 第日大個左, D女仔一個二個都話要嚟同我個滕滕拍拖咪閉 !!!
車.... 兜個圈讚自己.....
回覆刪除[版主回覆11/03/2010 10:04:00]冇! 我講事實啫 !
嘩!!!可以坐定定影相,好叻喎 (我唔敢再講似係老公喇,我唔想你晨早流流唔開心喇 )
回覆刪除[版主回覆11/03/2010 10:03:00]影嗰時唔係坐係到, 係企係到架, 仲係行緊架, 只係個哥哥叻, 影到佢笑嗰一下, 仲要係裁得好!
映到滕滕好大個仔吖
回覆刪除[版主回覆11/03/2010 16:46:00]直頭成個男人咁啦, 一d都唔cute! 唔怪得我細佬個老婆同我講: "sorry 呀! 佢真係一d都唔可愛呀!!!"
型呀! 型仔呀!
回覆刪除[版主回覆11/05/2010 11:27:00]我專登同佢反領影架 !
影到大個仔咁都唔等於唔可愛架!!!
回覆刪除你個攝影哥哥影得好好呀, 幫熙熙影嗰個成個黑面神咁, 雖則佢冇點出聲...熙熙企又唔係, 坐又唔係, 係咁係樓相鋪度發癲, 搞咗好耐都影唔到張好嘅, 唔好講笑容喇, 正面望鏡頭嘅都係得唯一一張咋!!!
[版主回覆11/06/2010 22:50:00]個攝影哥哥真係好得下架, 幾鬼似影做形照咁, 係咁引佢望鏡頭, 跟住係咁拍, 更有一張係好嘅, 咁樣呀!