2010年11月23日 星期二

美麗瘦身?

上個星期初已經同表姐約定左搵一日去angel's face到 join個course 減肥, 因為雙麒麟臂、肚腩 & 條腰實在太難減喇!


自從星期四開始放假唔得閑, 尋日今日都係番晏就, 但係直至今日都冇停過, 係尋晚同今晚先有小小時間上下網!


不過, 老闆今日見到我, 佢問我仲咩冇見幾日, 就好似瘦左好多嘅!


你話死唔死吖, 老闆只係尋日同今日見左幾次面, 佢就話我瘦左好多喇, 唔通真係唔使搵angel's face? 如果係就好喇, 因為可能真係瘦左都唔定, 不過一定唔係手臂、肚腩 & 條腰到囉, 而且呢幾日可能好多嘢煩, 唔夠瞓又黑眼圈, 塊面又bill 左三粒瘡, 連老公都嚇左一跳問我仲咩爆咁多粒瘡出嚟呀!


 


3 則留言:

  1. 可能你瘦咗自己唔知~~~
    [版主回覆11/26/2010 16:11:00]我真係唔覺喎, 頭先我度過條腰, 都仲有31...........

    回覆刪除
  2. 你有無31呀?>.<誇張...
    [版主回覆11/30/2010 22:42:00]我都想冇!

    回覆刪除
  3. 真係睇你唔出喎!
    [版主回覆11/30/2010 22:43:00]我有D位, 可以厄到人!

    回覆刪除