2010年11月9日 星期二

就嚟喇!

呢幾日都有冇call display 嘅電話打嚟! 今日終於忍唔住聽下係邊鬼個!!!


原來係入境處呀!!! 個主任同我講, 如冇問題, 新工人個visa 希望可以大約係15号可以出到比我!!!


係電話過程裏面, 我又再加多幾錢肉緊咁講好驚好大壓力啦, 希望佢可以幫幫我手, 因為如果抄左而家嗰個又冇人同我湊仔, 唔抄就係咁不停咁比d財仔滋擾!


我同個agent講呢個消息, 個agent 話如果個主任比得條 team no. F4 我, 咁就真係代表好快喇, 真係前所未有咁快呀!!!


 


3 則留言:

  1. Good News! Congratulation!
     
    [版主回覆11/10/2010 17:02:00]THX!!!

    回覆刪除
  2. 好嘢, 快D一腳踢走個大話精.
    [版主回覆11/11/2010 00:19:00]我都唔想夜長夢多呀!

    回覆刪除
  3. 我真係好鄧你開心 ,希望呢個生生性性之餘仲要醒醒定定啦
    [版主回覆11/14/2010 16:23:00]多謝! 我都好想新嗰個生生性性啦, 唔好咁鬼煩!!!

    回覆刪除