2010年11月21日 星期日

又失眠~

唉~ 又瞓唔著喇!


今晚我同個工人講, 我聽日番工喇, 佢就好似好突然咁話佢未有心理準備, 問我聽日幾時番工! 我話我番下午, 朝早都仲係到, 跟住佢就話冇計啦, 你都要搵食嘅, 唔緊要啦!


就係因為今日下午同個新工人傾開計, 話佢以前唔使做家務, 只係湊BB, 所以今晚瞓嚟瞓去都瞓唔著, 怕佢handle 唔到! 如果要比準備佢, 咁幾多日都唔夠架喎, 遲早都要番架啦! 但係我真係怕佢 handle 唔到喎! 不過我今晚已經叮囑左佢, 如果煮唔到夜晚餐飯, 就等我番左嚟先, 做唔切嘅嘢就唔好做住, 慢慢嚟啦!


滕滕睇嚟都ok嘅, 因為好似今朝佢起身飲完早奶, 佢寧願唔去瞓係廳玩, 都唔跟我入房, 成個朝早, 我都冇聽到佢係到喊, 又冇拍我門, 但係我之後起身出房, 佢就係咁黐住我, 所以我諗如果佢見唔到我, 佢都可以, 不過一見到就要黐住, 咁, 我諗我番工出門口嗰時都係喊一陣, 跟住之後應該冇事嘅!


咁究竟聽日番定唔番好呢???? 公司又有嘢要做, 雖然係屋企都做到, 但係始終番一番去就好d囉, 因為放左咁多日假, 老闆冇炸我型, 但係我都唔係好好意思啦, 老闆咩人我點會唔知吖, 佢雖然話唔緊要, 叫我做好晒屋企嘢先番, 我自己安排通知佢一聲就ok喇, 但係講真, 邊有老闆想個員工放咁耐假呀, 而且而家公司又只係得我同個八婆會計, 如果我唔番, 就淨得老闆同埋個會計咋!


仲有, 老爺已經入左老人院喇, 屋企d單我聽日又要 fax 去轉戶! 唉!!! 仲有仲有!而且仲要去電話停打去間死人財仔到問佢攞fax no., 通知佢個舊工人走左!


簡直係痴孖筋!!!!!!!!!!!!!!!!! 九十幾樣嘢等住我去做, 我都唔知做得邊樣! 唔知我前世係唔係一個有錢人乜都唔使做, 而今世就乜Q都要我做番晒呀???????????????


4 則留言:

  1. 唔怪之得見你又走返上嚟喇, 希望你工人快手d上手, 等你煩少樣野喇~
    [版主回覆11/22/2010 02:48:00]急唔嚟, 因為我怕佢唔要我, 到時我又痕爆頭去搵工人就死喇!

    回覆刪除
  2. 放鬆D啦! 長命工夫長命做呀! 唔好攪到病埋添呀!
    [版主回覆11/23/2010 22:39:00]我呢條係辛苦命, 因為我睇過紫微斗數, 話我呢條命到死嗰時都係好多問題要我解決, 所以我命苦  !

    回覆刪除
  3. 老爺個邊嘅事都要你處理呀?佢個邊無人咩?
    [版主回覆11/23/2010 22:40:00]唔係, 而係我屋企而家有d單都係老爺名, 我見佢而家入左老人院喇, 就襯住快d攪左佢啫!

    回覆刪除
  4. 哦!!!我仲以為佢地個邊啲嘢要你做埋,好彩好彩
    [版主回覆11/25/2010 00:13:00]呢d係我屋企嘢我先做咋! 我老公有兩個家姐, 係都比(射波)佢地做啦!

    回覆刪除