2010年11月14日 星期日

好想"的"起心肝!!!

我唔講, 冇人知, 我講左, 都冇人信, 我係一個天主教徒!


半年前, 心中已經想同滕滕星期日去望彌撒, 問左屋企付近, 只係得一間天主教堂, 而且仲係冇for 比小朋友嘅!


所以跟住就卻步喇, 因為滕滕咁細個, 佢肯坐得定都好難, 更何況望彌撒係咁悶潻!


過左半年, 而家真係好想同佢試下, 睇下望彌撒時, 佢可以坐到幾耐!


但係, 最慘就係之前報嗰間YWCA 係基督教架, 如果我番天主教堂, 我怕佢會亂!


不過, 就算係咁, 我都想試下, 可惜, 好似成日都"的" 唔起個心肝去!


3 則留言:

  1. 你媽咪知唔知你係一個天主教徒呀?
    [版主回覆11/15/2010 19:59:00]佢知呀! 佢可以奈我咩何?!

    回覆刪除
  2. 信教嘅嘢,無樣睇嘅 ?
    我唔話比人知,都無人知我係神婆嘞
    [版主回覆11/15/2010 20:00:00]我個樣一 D都唔善良嘛  !

    回覆刪除
  3. 你都只係外表兇惡姐!?

    回覆刪除