2010年11月8日 星期一

頂你個衰樣唔順~

而家耐唔耐見到滕滕瞓極都極唔著, 我就會抱起佢嚟曖, 一抱上手, 佢就整左呢個樣比我嘆~



抱起之後見到佢呢個豬樣都不突止, 佢仲要keep住呢個笑容望住我成10秘!


我真係忍唔住大笑左出嚟, 原本瞓覺時候應該要keep quiet架嘛, 整呢個樣比我嘆, 想點呀?!


4 則留言:

  1. 想話你知,好開心,哈哈哈
    [版主回覆11/09/2010 10:45:00]係, 可能佢好開心我曖佢, 不過, 我抱佢上手唔夠一分鐘, 佢又要自己番床自己瞓喇, 真係一個迷

    回覆刪除
  2. 想氹妳笑囉. 人地媽咪!!!
    [版主回覆11/09/2010 11:10:00]係呀, 佢個豬樣真係好好笑呀  !

    回覆刪除
  3. 即刻想咀佢兩啖呀!
    [版主回覆11/09/2010 23:24:00]睇到佢呢個衰樣, 未咀之前都笑死我喇!

    回覆刪除
  4. 又係笑到見牙唔見眼呀!  見到佢咁開心, 做呀媽就心都甜埋.
    嘩! 佢D牙出齊喇!
    [版主回覆11/09/2010 23:25:00]明明係瞓覺時候都整呢個樣比我嘆, 比佢笑死我啦!
    佢仲有上下最尾嗰4隻大臼齒未出呀!

    回覆刪除