馮小姐番埋下個星期就開始放假, 我一早都叫佢早一個星期放, 可以抖下, 而家終於都如我所願!
老闆成日叫我比JET SO 佢, 比人情我做, 等馮小姐多謝我喎! 車~ 我話佢都冇反應, 好似我之前係屋企帶埋飯比佢, 佢一D都冇覺得好開心我對佢咁好, 一D反應都冇, 就算我比JET SO 佢, 可能佢都表現出嚟係一般咁!
唉! 不過算啦, 鬼叫自己心軟, 諗住人地同你傾兩句心事就當自己係好朋友, 人地結婚放左我同老公"兩張"(喎)相係個入場VIDEO 到, 就原諒左佢咩! 不過有時真係比佢攪到我把幾九把火, 份人一D都唔識做, 又唔醒目!
我都陀過BB, 我都知有幾辛苦, 又有幾攰, 所以我今日忍唔住終於同左馮小姐講, 叫佢下個星期早走一個鐘, 早D放工番去抖下!
我都唔明, 點解我 control 唔到自己!
點解唔直頭放假呢?
回覆刪除[版主回覆11/05/2010 10:54:00]佢原本早一個星期都唔想呀, 而家比佢老公話佢, 佢諗諗下先都覺得係早一個星期休息下都好咋! 而家你想佢再早多一個星期? 唔使諗啦!
咁快就放產假喇, 好似有咗冇幾耐嘅事咁...
回覆刪除[版主回覆11/06/2010 22:51:00]唔好話你, 我日日對住佢, 我都覺得好快!