2010年11月20日 星期六

心急~

今日滕滕情況已經好左, 起碼肯同個工人再玩多一陣, 我落左樓下一陣都可以喇!


不過, 可能如果我係屋企, 有得黐就更係黐住我, 就算肯同個工人玩, 都要我一斉係到玩先市肯! 唉~ 唔知幾時先可以好似之前咁呢.......唉!


呢個新工人就係蠢蠢地, 又鈍鈍地, 不過勝在夠聽話, 個人都純D, 但係做嘢就冇之前嗰個咁定, 而且又急, 淨係今日我都已經同佢講左唔知幾多次叫佢慢慢嚟喇, 唉~更係啦之前嗰個係屎忽嚟喎, 做嘢就更係老練好多啦!


沒有留言:

張貼留言