http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日食晚飯前, 個工人話佢生日! 係喎, 我唔記得左!
算啦, 佢都唔等得好耐, 所以佢同我講完我就落左樓下買左個cake番嚟同佢慶祝喇!
呢幾排佢又冇乜嘢喇, 又好似以前咁, 成個人都番晒嚟, 唔知係唔係因為未到追數限期, 所以冇嘢呢!
有時諗滕滕都幾慘, 又要適應過另外一個工人喇! 唉~ 希望新嗰個唔好再另到我咁煩, 另到滕滕唔開心啦! 因為個工人放完假一番嚟, 滕滕就扯住佢要佢同佢玩架喇, 行去沖涼都喊呀!
咁你有無少少心動,想留返佢係到呀?[版主回覆11/08/2010 10:44:00]我每一次見到佢同滕滕玩得好開心嗰時都有!!! 不過心動完之後, 再諗今個月11/12号又要交數比財仔嗰時, 我就縮喇!!!
借財務真係無得留底吖 … 唔好心軟吖[版主回覆11/08/2010 23:27:00]我知! 我知! 我都成日咁樣睇醒自己!!!
咁你有無少少心動,想留返佢係到呀?
回覆刪除[版主回覆11/08/2010 10:44:00]我每一次見到佢同滕滕玩得好開心嗰時都有!!!
不過心動完之後, 再諗今個月11/12号又要交數比財仔嗰時, 我就縮喇!!!
借財務真係無得留底吖 … 唔好心軟吖
回覆刪除[版主回覆11/08/2010 23:27:00]我知! 我知! 我都成日咁樣睇醒自己!!!