http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
對左滕滕幾日, 個喉嚨有小小唔係好妥, 因為成日不停咁叫住唔好咁唔好咁!
呢個豬仔, 呢幾日好似痴左線咁, 係咁係到挑戰我, 叫佢唔好做, 就越叫越做, 好似痴左線咁! 今日仲差d係張床都擒左出嚟, 好彩我捉住佢咋!
如果日日對住佢都係咁, 咁我就真係命都短幾年!
噫!!!咁其實佢對住工人係咪都係咁架???[版主回覆11/25/2010 00:16:00]我覺得佢呢幾日針對我囉!
噫!!!咁其實佢對住工人係咪都係咁架???
回覆刪除[版主回覆11/25/2010 00:16:00]我覺得佢呢幾日針對我囉!