三個星期前, 我問馮小姐幾時放假, 佢就同我解釋佢想前 0 後 10, 因為佢話佢自己湊, 所以想生左多d時間喎! 我個心諗真係廢話, 個個都想生左多d時間湊b架啦, 除非個亞媽冇人性嘅啫!
佢講完好似想問我意見, 我就話叫佢開刀前早一個星期放下假休息下, 因為生左就冇得抖, 而且再加上佢越嚟越辛苦, 夜晚開始冇乜得好瞓, 所以我就話早一個星期係屋企hea 下都好吖! 不過, 馮小姐當時就即刻答我佢話佢係屋企會好悶喎! 我個心諗: 好! 我就放長雙眼睇下你頂唔頂到!
上星期, 馮小姐又同我講佢幾晚都瞓得唔係好好, 好辛苦! 我都一早講過啦, 唔係只係呢幾晚囉, 係一路都會係喇, 個肚越大, 瞓覺就越辛苦啦! 不過, 我冇再講叫佢早一個星期放假, 因為我想睇下佢幾時頂唔順主動同我講!
到左今日, 馮小姐又講喇! 佢話佢想早d放, 因為比佢老公話佢好唔休息下喎! 而且佢開始有宮縮喇, 可能真係就嚟生, 所以我今日先再講, 一早叫你早一個星期休息下架啦, 比自己抖下啦, 籮咁大個肚都仲要抺地掃地, 襯住有得休息就唔好對唔住自己啦!
til~ d 人真係麻煩, 死都唔信我講, 我都話越嚟越辛苦架啦, 又話自己頂得順! 我咁拗得, 嗰時臨生都想抖下, 更何況你馮小姐!
講完大假, 馮小姐又再同我講, 話如果有d咩, 可以叫佢係屋企做喎! 不過, sorry 呀, 我即刻講唔需要喇, 如果我比你做, 我會比人(老闆)鬧, 因為無奶油咁小嘢做都要你係屋企做, 所以唔使喇, 我會攪掂!
你終於可以静10個星期喇
回覆刪除[版主回覆11/03/2010 10:00:00]真係唔該晒 & 多謝晒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!