2010年11月7日 星期日

我比人話: 一言九"頂"!

自從星期四去探完老爺之後, 我 & 老公條氣就開始頂住!

 

事原係我去到荃灣都冇打比老公, 因為我想放抵條褲去改短, 放抵之後先打比佢, 點不知我未放抵老公已經打嚟, 仲要好勞氣咁問我去到邊!

 

我同佢講我想放抵條褲去改先去醫院, 不過老公即時反應就係(好勞氣同大聲咁講): "你更係去完醫院先去改啦, 你知唔知我亞媽係到等緊你呀???" 我忍你! 所以我就答佢: "你而家咩事呀? 我係唔係殺左你全家呀? 你好趕咩? 我放一放抵條褲要幾耐呀? 我想去完醫院之後係嚟攞走條褲, 唔係嗰時先放抵呀! 既然你趕到咁, 你就同你亞媽自己去先囉, 我一陣改完褲先嚟搵你地囉!"

 

收左線, 都唔使5分鐘我就已經攪掂左條褲, 跟手打埋比奶奶(奶奶係屋企等緊!) 同佢講我係佢樓下商場等佢! 一見到奶奶, 奶奶就話佢唔記得帶電話(因為佢想打比佢個仔), 意思係想叫我打, 不過我就好直接咁講: "我唔會打比佢, 因為我好似殺左佢全家咁, 係到鬧我, 話我好去改條褲, 要你係到等我!!!"

 

呢一日, 我同老公嘅對話, 就係互串同有骨(係明骨), 因為我都好興!!!

 

之後幾日, 我講每句嘢, 老公就"拮"頭"拮"勢, 尋日仲要話我好比d書滕滕整到甩頭甩骨! 其實我唔介意滕滕整到d書咁樣, 因為佢之前細個咬書我都冇辦法, 因為牙痕, 而家佢周不時都會攞d書仔嚟睇下, 只不過睇完冇放番好, 跟住就整到成地都係! 老公睇到咁, 又小我喇!

 

佢話我仲咩唔叫滕滕執好d書喎, 又話我好比滕滕整到d書甩皮甩骨, 又話我好唔話滕滕! 一聽到真係火嚟, 所以我答佢: "請問你係佢(滕滕)邊位? 請問仲咩要我叫, 你唔叫? 點解你唔教佢執, 一定要我教佢執? 請問你係唔係路過架? 我唔覺d 書係地下有問題, 如果你覺得, 咁你叫囉!"

 

講完大家就收線喇!!!(即係唔再講嘢), 因為我唔想再睬佢!!! 過左一陣, 我問老公呢排我係唔係好黑佢憎, 係唔係好唔想見到我, 係唔係想打爆我, 仲咩下下都要"拮"頭"拮"勢, 老公話: "下下都頂住晒,  同你講襯嘢都一句頂十句!"

 

其實我真係唔想頂佢, 不過下下講d嘢出嚟都唔make sence, 仲要串過喇叭咀, 唔駁你都唔係人啦!

6 則留言:

  1. 真係頂你兩個唔順
    [版主回覆11/08/2010 23:22:00]我就真係頂佢唔順喇!!!

    回覆刪除
  2. 都幾似我同老公吵咀時嘅情況… 我諗好多夫婦都係咁 快啲好翻笑笑嘞 ^^
    [版主回覆11/08/2010 23:26:00]尋晚都冇乜嘢喇, 不過我唔係好明, 點解好似逢指咁啫!
    同埋, 仲咩一定要係我啫!!!
     

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2010年11月8日 上午11:00

    啲男人就係咁架啦!嬲耐啲都唔怕架!比下氣佢受下囉!
    [版主回覆11/09/2010 10:10:00]我老公最叻就係懶皮! 就算係嬲左佢, 過幾日佢就好似冇嘢咁喇!

    回覆刪除
  4. 佢更年期呀???你唔好咁勞氣呀,傷身呀~~~
    [版主回覆11/09/2010 10:10:00]點Q知佢呀! 係就早講呀, 等我有方法應變呀!

    回覆刪除
  5. 我老公有時都會架!
    喂!你睇下個女嘞!點點點嘞!大佬吖,佢都响側邊,叫得我嚟佢自己都搞掂咗嘞!啲男人淨係識用把口做嘢!
    個女乖嗰陣,就話 "我個女點點點"
    個女曳嗰陣,就話 "你個女點點點"
    [版主回覆11/09/2010 10:43:00]原來天下男人一樣衰(你唔介意我咁講呀?!)!
    咪就係囉, 見到係隔離都要叫我地去做! 喂, 咁不如男人淨下生把口咪得囉, 使乜生D手手腳腳出嚟啫!

    回覆刪除
  6. 嘈交都係咁上下喇, 明明係佢隔離都唔叫下個仔唔好搞, 大大聲叫我話個仔喎...
    唔駛勞氣, 最緊要係唔好激親自己...
    [版主回覆11/09/2010 23:26:00]我都唔明, 點解咁多個男人都係咁架!!!

    回覆刪除