http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日好多嘢想寫, 不過首先我覺得呢樣係重要 D!
今晚放工番嚟收到YWCA個reply 喇, 結果係唔收嘅!
其實嗰日去interview我覺得滕滕表現唔錯, 冇扭計, 冇叫走, 亦都冇攪攪震, 基本上都算係好合作, 而且我覺自己對答都ok, 唔係d不負責任嘅家長, 所以我唔係好明佢地收生嘅定義係邊!
我比老公睇, 佢第一句就同我講: "咁串!"
想搵自己心儀嘅學校真係咁難? 我而家開始 feel 到喇!
嘩! 滕滕識咁多嘢, 佢地都唔收? 要求又幾高喎! 唔緊要啦! 你再幫滕滕搵多兩間去INTERVIEW, 今次當攞經驗. 我覺得佢地好鍾意D家長有同個仔去上PLAYGROUP. 做呀媽就真係辛苦, 由N1開始煩到U.[版主回覆11/15/2010 23:32:00]佢有冇問我有冇上D咩PLAYGROUP喎! 我咁有誠意, 有工人湊都仲去報佢地(FULL DAY架), 我都唔明佢地點撰架!
唓!!!好巴閉咩,佢走寶啦~~~搵過間更好嘅[版主回覆11/17/2010 12:43:00]唯有都係搵過第二間啦! 真係唔明........
嘩! 滕滕識咁多嘢, 佢地都唔收? 要求又幾高喎!
回覆刪除唔緊要啦! 你再幫滕滕搵多兩間去INTERVIEW, 今次當攞經驗.
我覺得佢地好鍾意D家長有同個仔去上PLAYGROUP.
做呀媽就真係辛苦, 由N1開始煩到U.
[版主回覆11/15/2010 23:32:00]佢有冇問我有冇上D咩PLAYGROUP喎!
我咁有誠意, 有工人湊都仲去報佢地(FULL DAY架), 我都唔明佢地點撰架!
唓!!!好巴閉咩,佢走寶啦~~~搵過間更好嘅
回覆刪除[版主回覆11/17/2010 12:43:00]唯有都係搵過第二間啦! 真係唔明........