2010年11月5日 星期五

黐孖筋!

我買左部HD1兩年都未夠, 無啦啦兩個星期前開始就上唔到FB, 所以尋日"的" 起心肝打去HTC問! 佢個答案係FB轉左D程式, 以我部機嚟用IE上係唔得, 要用OPERA 個software 上喎! 不過唔知點解用OPERA 都唔得, 所以HTC條友同我講, 叫我hard reset 多一次!


唔係嘛?????!!!!!!


又hard reset????????


唔使咁大獲吓嘛!!!!!!!!!!!!!!!!


上次都已經攪左我好耐, 今次又嚟????????????


唔好喇卦!!!!!!!!!!!!!!!!!!


我部機出左冇幾耐就買, 而家都未用夠兩年就話d software追唔上! 咁就算我換過部機, 跟住再用多年幾, 你又話d software 追唔上, 咁又要我再換喇喎???


部機又冇壞, 又冇咩事, 無啦啦換機, 我覺得好嘥錢同好唔環保囉!!!


究竟係咩人要咁樣成日攪埋d咁嘅嘢架, 係唔係d生產商整架, 攪手腳想我地用一段時間就換機呀?????????


 


3 則留言:

  1. 呢D都係我唔想轉機嘅原因, 我就連touchscreen機都唔想用呀, 次次send msg.都好似罰抄咁, 再加埋熙熙係我隔離搞搞震, 有時我一個msg.要罰抄5-6次...
    [版主回覆11/06/2010 23:00:00]因為好多嘢要記, 所以如果PDA phone我會方便d囉!
    如果用落左, 就會覺得好用架喇! 尤其係我呢d咁冇記性嘅人!

    回覆刪除
  2. 你不如買部i phone啦,襯住你部機仲有價有市,嗱嗱聲甩手好過喇
    [版主回覆11/08/2010 10:42:00]其實我真係唔係咁鐘意iphone, 我又真係唔明iphone有咩咁吸引!
    三四個月前我問過我部電話賣出去都只係得千六, 我諗而家可能得千一二咋!

    回覆刪除
  3. 咁你快啲甩手啦,唔買i phone,買其他機囉,SE都好好架
    [版主回覆11/08/2010 12:00:00]部機又唔係打唔到, 仲可以用IE上網, 所以我唔想咁嘥喎!
    不過, 都幾鬼煩, 睇下自己幾時忍唔到!

    回覆刪除