呢兩日真係忙到甩蹗, 因為跟馮小姐D手尾, 又要去搵, 又要去睇, 又要上網落BKG, 又要做自己嘢, 真係冇乜點停過手!
尋晚同馮小姐講食薑飯一事, 佢話佢尋日宮縮左好多次, 跟住仲好似頂下頂下咁亞B想出嚟, 所以我就講可能差唔多生得! 尋晚先講完差唔多, 今朝就入左院生左喇!
早輪話過佢唔食多D嘢等同虐兒, 明知呢兩個月衝刺, 更係食多D嘢等亞B吸收多D(我又多事喇!), 如果唔係何來最尾兩個月個B大得咁多, 邊樹得嚟夠磅出世呀! 跟住我又話(我又再一次多事!)佢, 更係早一個星期放產假預備好D啦, 起碼都要休息下啦, 如果而家唔休息下, 應該要直至死左之後先有得抖!
今朝九點幾我打比佢老公, 問下睇下幾時生, 跟住馮小姐就接左我個電話, 第一句就話, 因為而家咁突然嘅情況要開刀, 又要比多五千幾蚊喎! 唉~ 咁樣樣樣都計, 我都唔知佢為乜! DR FAN 已經問佢考唔考慮順產, 因為見佢嘅情況順產應該都合適啦, 但係佢都要選擇開刀, 真係一個迷!
佢老公後尾同我講, 因為我叫佢早一個星期放假, 就更係聽我講啦, 因為有經驗嘛, 所以佢最終都聽我講! 不過我都好直接同佢老公講佢都話唔聽, 下下都要人串到佢行佢先接受就冇引啦!
不過, 好彩佢老公知道佢嘅性格係要人地咁樣話佢佢先聽, 而且仲話FD先會咁串, 如果唔係都唔會理你啦, 咪尤得佢囉! 聽完之後, 個心開心左, 因為呢D先係人講嘢嘛!
聽到馮小姐生左, 我都好開心, 因為又一個小生命誕生喇!
D錢咁緊就唔好學人私家生喇...anyway都恭喜佢生咗喇!!!
回覆刪除[版主回覆11/17/2010 12:39:00]我都唔係好明!
恭喜佢吖,亦都恭喜你可以靜一排喇!!!
回覆刪除[版主回覆11/17/2010 12:38:00]都應該係呀 !
妳哩個人. 又要緊張佢, 又要肉緊佢, 又要勞氣.... 又唔係自己親人喎...
回覆刪除咁啫係妳個人對朋友上心.... 又易激心囉.
[版主回覆11/17/2010 12:37:00]我呢d人咪賤骨頭囉!!!
時間過得好快, 睇住你個blog知佢有左, 到現在生埋~
回覆刪除您都一樣咁緊張佢, 真係恭喜佢順利生了一個小生命!