2010年11月3日 星期三

計劃就嚟可以開始!

個會計, 我真係憎到佢死! 由我入嚟呢間公司, 我已經覺得佢痴交線!


因為我係對客, 有客汇錢嚟公司, 佢一定要通知我, 因為我要同D客對數同埋通知馮小姐出 invoice, 係汇錢過程, 會比bank 扣左d transaction fee, 而 transaction fee 係個客嗰邊嘅bank 同香港呢邊個 bank 到會收! 呢d cost 唔會同個客講, 而且應份係我地公司出, 因為個客同我地做生意, 小不免係我地要負責嘅!


不過, 個會計唔知係唔係諗住我當時乜都唔識, 佢就叫我同d客收呢d transaction fee! 冇錯, 我入呢間公司做嗰時, 我係乜都唔識, 但係我唔係白痴, 唔通我買嘢碌卡買衫買鞋, 銀行向商戶收嘅手續費都同客收番咩???  更何況公司d單成幾幾萬蚊美金, 唔通駒駒幾蚊美金手續費我都同個客攞番呀???? 真白痴!!!


微波爐一事, 都已經唔想多講, 攪到最慢火嚟叮半個鐘, 唔怕阻住人, 又唔理人, 我都已經覺得佢真係唔知醜! 再加埋佢買d藥水膠布, 用嚟黐佢d關節、手指, 就買d最好嘅, 其他一般膠布, 就買d最平最cheap!  下下都用蒸餾水嚟洗菜洗米, 用到得番小小水係個樽到, 人地一 jump就著紅燈要換水, 你話d人狗唔狗呢! 抺完笪地都未乾, 就踏到一個一個鞋印, 咁即係玩嘢啫, 係唔係知道個清潔亞姐可能係我亞媽, 所以就專登呀!  係老闆面前就仁心, 話廁所笪地d磚升起左小小, 怕跌襯馮小姐喎, 但係點解落雨天番到嚟公司, 係廁所(把傘)整到成地水又唔番乾佢呀!!!


因為馮小姐有左之後, 佢唔知咩事就成日遲到, 我同老闆反應, 叫老闆同佢講唔好遲到, 老闆話好難開口喎! 真係一個迷, 叫個員工盡量準時啫, 有幾難開口呀!!!  我話馮小姐放產假, 如果有急單, 想叫個會計出去交, 老闆話唔好喎, 因為知道佢都唔鐘意我叫佢做嘢, 所以叫我唔好強人所難! 喂, 佢日日係到抓腳趾, 公司有事要搵人出去放單, 唔叫佢, 唔通我呀??? 老闆唔想我同個會計有更多心病, 佢話有急單就搵佢喎!!!


好! 既然係咁, 馮小姐番埋下個星期開始, 之後我就日日遲到, 最少都遲佢半個鐘我先番到公司! 如果有急單, 我就一定唔出去, 如果要出, 我就叫老闆出!


我唔講到出口, 老闆知道我個心諗點解佢咁幫住個會計, 所以佢就同我解釋佢唔係幫住佢, 而係知道佢冇人冇物, 性格一定係怪d, 好難同人溝通, 如果唔想加深我對佢嘅憎恨, 最好佢就唔出聲話佢!


好! 既然係咁, 到時我做d咩, 就最好唔好話我喇, 因為我d性格都唔係咁好!!!


3 則留言:

  1. 哈,你公司簡直係奇人奇事
    [版主回覆11/05/2010 11:28:00]咪就係囉, d人都痴九線!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年11月5日 中午12:05

    呢個世界真係咩人都有架!同佢做同事真係慘呀!
    [版主回覆11/06/2010 22:50:00]呢D人咁自私, 我都唔會比面佢喇!

    回覆刪除
  3. 會唔會你都有d潛質先可以係樹頂到咁耐呢???
    [版主回覆11/06/2010 22:51:00]你話呢~

    回覆刪除