http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我都唔明, 明明早兩個星期迫左個工人去還左D錢, 點解今日又有封大字信寄嚟架, 仲話有成千五蚊未還!!!
循例都問下個工人啦, 不過都係嗰個答案, 佢話佢唔知! 係佢答我唔知嗰時, 佢就"就"起左個眉頭, 呢一刻, 我又知佢又講大話, 因為佢每次講大話都會"就"起個眉頭答我, 所以我都心中有數!
好彩個新工人下個星期就到喇, 我唔使再對住佢, 而且仲覺得自己冇做錯, 上個月已經行動左!
咁即係無還定又多咗條呀?[版主回覆11/13/2010 15:04:00]係其中一條舊架! 佢之前比我鬧到好甘嗰济(兩個星期前), 已經比我迫到佢還左二千五蚊架喇, 我唔知佢又攪D咩, 無啦啦間財仔又出信嚟叫佢還多千五! 我真係頂佢唔撚順!!!
對佢心軟就係對自己殘忍呀![版主回覆11/13/2010 15:52:00]唔會喇, 因為我真係覺得好死煩呀!!!
咁即係無還定又多咗條呀?
回覆刪除[版主回覆11/13/2010 15:04:00]係其中一條舊架! 佢之前比我鬧到好甘嗰济(兩個星期前), 已經比我迫到佢還左二千五蚊架喇, 我唔知佢又攪D咩, 無啦啦間財仔又出信嚟叫佢還多千五!
我真係頂佢唔撚順!!!
對佢心軟就係對自己殘忍呀!
回覆刪除[版主回覆11/13/2010 15:52:00]唔會喇, 因為我真係覺得好死煩呀!!!