2010年11月6日 星期六

希望OK啦~

今朝同滕滕去interview, 亦都係我唯一報左嘅一間!


interview過程好簡單, 好多都係問我問題, 問下滕滕平時邊個湊呀, 有冇開始同佢介片呀, 有冇比佢自己開始食飯仔呀, 瞓覺有冇要食奶咀, 有冇要欖公仔, 同埋問下仲咩撰佢間學校嚟讀咁!


滕滕嘅表現, 都係我預期當中, 都係坐係到玩玩具, 得閑又叫下你, 都冇乜叫要走, 所以都算ok啦!


原本都1516諗住比唔比佢讀N1, 但係早兩日聽熙媽講, 細熙熙兩個月都識講好多嘢, 所以諗下諗下, 可能比佢快D讀N1, 識講嘢會快D喎~!


3 則留言:

  1. 咁你點答點解揀佢哋間學校嚟讀呀?
    [版主回覆11/07/2010 11:00:00]其實上次聽完個校長 present 之後, 我已經好鐘意佢地個教導 & 教學方法架喇, 所以我就講我覺得同我個睇法好相同, 同埋我好BUY佢地嗰一套囉!
     

    回覆刪除
  2. 我下個禮拜先去參觀校舍同聽校長介紹咋, 仲要下年2-4月先有得interview...而家要問定人點答先! thx~
    [版主回覆11/07/2010 22:33:00]其實我都想去睇多一兩間, 睇下人地嗰D係唔係好似而家嗰間咁!

    回覆刪除
  3. 我都覺得讀N1會好D. 佢地可以學吓其他同學仔嘅嘢, 唔駛時時跟我地大人玩咁悶.
    [版主回覆11/08/2010 09:38:00]同年齡見到面, 可以互補不足, 但係又可能會學埋d曵嘢, 所以乖得自然有曵, 而我地要有心理準備!
     

    回覆刪除