http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咁大個女, 到左而家先至有咖哩雞!
呢隻咖哩雞好痛, 因為比滕滕咬嘅! 已經第三日喇, 都仲係好痛, 而且係凸出嚟架!
呢條數, 佢第日大個我一定同佢收番!
哈哈哈,洗唔洗比利息呀?[版主回覆11/25/2010 16:35:00]比! 我比左條命佢啦!
做乜咁大膽咬媽咪?? [版主回覆11/25/2010 16:35:00]佢好high跑過嚟之下, 就一啖咬落嚟!
哈! 我都試得多喇! 正唔正呀?[版主回覆11/26/2010 16:07:00]嘩! 痛左幾日呀!
我會記住, 千祈唔好俾熙熙埋身架喇
你仲咩咁耐唔出BLOG嘅???[版主回覆12/01/2010 12:26:00]心情唔好!
hahahahaha...............咁一定要記住, 重要日日同佢講話佢知佢欠你:D[版主回覆12/04/2010 23:26:00]唔係佢欠我, 係我欠佢先至啱喇!
哈哈哈,洗唔洗比利息呀?
回覆刪除[版主回覆11/25/2010 16:35:00]比! 我比左條命佢啦!
做乜咁大膽咬媽咪??
回覆刪除[版主回覆11/25/2010 16:35:00]佢好high跑過嚟之下, 就一啖咬落嚟!
哈! 我都試得多喇! 正唔正呀?
回覆刪除[版主回覆11/26/2010 16:07:00]嘩! 痛左幾日呀!
我會記住, 千祈唔好俾熙熙埋身架喇
回覆刪除你仲咩咁耐唔出BLOG嘅???
回覆刪除[版主回覆12/01/2010 12:26:00]心情唔好!
hahahahaha...............咁一定要記住, 重要日日同佢講話佢知佢欠你:D
回覆刪除[版主回覆12/04/2010 23:26:00]唔係佢欠我, 係我欠佢先至啱喇!