2010年11月24日 星期三

咖哩雞!

咁大個女, 到左而家先至有咖哩雞!





呢隻咖哩雞好痛, 因為比滕滕咬嘅! 已經第三日喇, 都仲係好痛, 而且係凸出嚟架!


呢條數, 佢第日大個我一定同佢收番!


6 則留言:

  1. 哈哈哈,洗唔洗比利息呀?
    [版主回覆11/25/2010 16:35:00]比! 我比左條命佢啦!

    回覆刪除
  2. 做乜咁大膽咬媽咪?? 
     
    [版主回覆11/25/2010 16:35:00]佢好high跑過嚟之下, 就一啖咬落嚟!

    回覆刪除
  3. 哈! 我都試得多喇! 正唔正呀?
    [版主回覆11/26/2010 16:07:00]嘩! 痛左幾日呀!

    回覆刪除
  4. 我會記住, 千祈唔好俾熙熙埋身架喇

    回覆刪除
  5. 你仲咩咁耐唔出BLOG嘅???
    [版主回覆12/01/2010 12:26:00]心情唔好!

    回覆刪除
  6. hahahahaha...............咁一定要記住, 重要日日同佢講話佢知佢欠你:D
    [版主回覆12/04/2010 23:26:00]唔係佢欠我, 係我欠佢先至啱喇!

    回覆刪除